26 هزار کانون فرهنگی هنری مسجد در کشور وجود دارد

تهران (پانا) - رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت در حال حاضر حدود ۸۵ هزار مسجد و ۲۶ هزار کانون فرهنگی و هنری مسجد، ثبت‌شده در سراسر کشور وجود دارد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
26  هزار کانون فرهنگی هنری مسجد در کشور وجود دارد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کمال‌الدین خداداده در دیدار با معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور، با بیان اینکه رکن اصلی مسجد، امام جماعت مسجد است؛ بر تعامل، هم‌افزایی و همکاری دوسویه این ستاد با حوزه‌های علمیه کشور تاکید کرد.

وی با اشاره به همکاری‌های کانون‌های مساجد با امامان جماعت مساجد و فعالیت‌های این کانون‌ها در عرصه‌های مختلف از جمله دانش‌آموزی و امور هنری افزود: بعضی از این کانون‌ها در حوزه‌های گوناگون فرهنگی و هنری تخصصی فعالیت می‌کنند.

وی همچنین از آمادگی این ستاد، به منظور استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه سراسر کشور خبر داد و بر مشارکت و تعامل دوسویه تاکید کرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور نیز در این دیدار، بر تقویت مساجد و همکاری‌های متقابل تاکید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین ملانوری اظهار داشت: با ارتباط و هم افزایی بیشتر میان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با ستاد راهبری مساجد حوزه‌های علمیه، اتفاقات مبارکی رقم خواهد خورد.

همچنین دبیر ستاد راهبری مساجد کشور، «نرم‌افزار مسجدی‌ها» را تشریح کرد و گفت: همه مردم می‌توانند از طریق «نرم‌افزار بازار» این نرم‌افزار را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنند و از امکاناتی مانند مسجدیاب، مسجدنیوز، مرکز مشاوره و مرکز آموزش استفاده کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی مسلمی‌فر افزود: نرم افزار «مسجدی ها» یک نرم افزار رایگان و خدماتی است که با هدف پشتیبانی از فعالان فرهنگی مساجد سراسر کشور تولید و عرضه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار