به کارگیری ۲۱۲ دستگاه اتوبوس عادی و VIP به منظور جابه‌جایی زائران اربعین حسینی

تهران (پانا) - مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان از به کارگیری ۱۲۸ دستگاه اتوبوس و ۸۴ دستگاه VIP به منظور جابه‌جایی زائران اربعین حسینی(ع) از این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
به کارگیری ۲۱۲ دستگاه اتوبوس عادی و VIP به منظور جابه‌جایی زائران اربعین حسینی

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، جعفر قزوینیان، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان، در خصوص فعالیت‌های اداره کل این استان در اربعین حسینی(ع) گفت: به منظور خدمت‌رسانی مطلوب به زائران سفرهای اربعین سال ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی‌هایی در سطح استان در قالب ستاد اربعین و چارچوب دستورالعملی های ابلاغی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تشکیل جلسات با استانداری، انجمن‌های صنفی بخش حمل ونقل مسافر و دستگاه‌های مرتبط در حال انجام است.

وی با بیان اینکه جلسات متعددی با انجمن‌های صنفی بخش حمل و نقل جاده‌ای مسافر استان زنجان برگزار شده است، عنوان کرد: کلیه ناوگان حمل و نقل مسافر از جمله ۱۲۸ دستگاه اتوبوس و ۸۴ دستگاه VIP، درخدمت زائران اربعین حسینی (ع)خواهند بود.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: همچنین یک دستگاه لودر، سه دستگاه پیکاپ، دو دستگاه کمپرسی، دو دستگاه تریلر کمرشکن و ۱۰ راهدار به پایانه مرزی مهران از ۱۶ خرداد اعزام شده‌اند تا در کنار سایر دستگاه‌ها زیرساخت‌های لازم برای تردد زائران را فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار