از سوی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش:

رییس شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان خوزستان منصوب شد

اهواز (پانا) - طی حکمی از سوی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان بعنوان رییس شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان خوزستان منصوب شد.

کد مطلب: ۱۲۹۴۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
رییس شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان خوزستان منصوب شد

در حکم اصغر باقرزاده خطاب به مسعود حمیدی نژاد آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای مسعود حمیدی نژاد مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان خوزستان

سلام علیکم

سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران، بر آن است تا با توسعه مشارکت فعال دانش آموزان در عرصه های گوناگون و اعتلای شخصیت دینی، اخلاقی، علمی و اجتماعی آنان، مرتبه ای از حیات طیبه را محقق کند که نیل به این هدف نیازمند ترسیم نقشه راهی است که در آن منابع، ظرفیت ها و الزامات، به صورت شفاف و دقیق مشخص شده باشد. بدین منظور و به استناد ماده ۱۲ اساسنامه سازمان، شورای برنامه ریزی استان، وظیفه برنامه ریزی، پشتیبانی و هماهنگی فعالیت های سازمان دانش آموزی استان را عهده دار است.
در این راستا، نظر به تعهد، دانش، شایستگی و تجارب ارزنده جناب عالی به موجب این ابلاغ به عنوان "رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان خوزستان" منصوب می شوید. امید است با توکل به خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های رئیس جمهور و جلب مشارکت و همدلی، همفکری و همکاری دانش آموزان عزیز و مربیان گرانقدر در تحقق اهداف تربیتی متعالی سازمان دانش آموزی موفق و مؤید باشید.
توفیق جناب عالی را در انجام مسئولیت های محوله از درگاه خداوند بزرگ مسألت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار