سهم شهرستان اردل از سفر رئیس ‌جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری

اردل(پانا) - سرپرست فرمانداری شهرستان اردل  از اعتبار بالغ بر 7500 میلیارد ریال برای شهرستان اردل در جریان سفر رییس‌جمهوری به استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۴۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
سهم شهرستان اردل از سفر رئیس ‌جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری

یعقوب شکوهی سرپرست فرمانداری شهرستان اردل در گفت وگو با پانا عنوان کرد: در این سفر پروژه‌های نیمه‌تمام و پیشران شهرستان اردل علاوه بر اینکه در اولویت بود، در دستور کار هم قرار گرفت که پروژه‌های عمرانی نیمه تمام از جمله ی این پروژه‌ها است.

وی گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور در شهرستان اردل در حوزه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری، راه، جاده‌های روستایی، تامین مسکن بخصوص مسکن محرومین، تکمیل زیرساختهای گردشگری، پروژه‌های ورزشی، طرحهای آموزش و پرورش و فرهنگی، آب و فاضلاب، پروژه‌های مناطق عشایری، بهداشت و درمان جزء پروژه‌های مهم پیشنهادی این سفر بود که برای آنها اعتبار اختصاص داده شد.

شکوهی در ادامه گفت: در بخش کشاورزی برای لایروبی قنوات، بهسازی و مرمت و آبیاری اراضی کشاورزی‌‌ و آبرسانی به اراضی کشاورزی تعدادی از روستاهای شهرستان اردل مقدار 100میلیارد ریال اعتبار و برای توسعه سامانه آبیاری نوین اراضی کشاورزی مبلغ 290 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان اردل خاطر نشان کرد: تخصیص اعتبار در حوزه‌ ورزشی به مبلغ 130 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه‌های ورزشی نیاز داشت که مصوب شده و در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به میزان 800 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل تونل دشتک به فارسان خبر داد و گفت:همچنین برای تکمیل و بهره‌برداری جاده اردل به دوپلان معروف به گورمیزه نیز 2000 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت.

شکوهی اشاره‌ای به اختصاص 26 میلیارد ریال برای ایجاد زیرساختهای گردشگری شهرستان اردل و بهره‌برداری از این طرحها کرد و گفت: شهرستان اردل با بیش از بیست جاذبه گردشگری مهم، این پتانسیل و قابلیت را دارد که با ایجاد زیرساختهای گردشگری، علاوه بر اشتغال پایدار، باعث رونق اقتصادی خوبی هم در دو بخش مرکزی و میانکوه شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان اردل در پایان ضمن تقدیر از خبرنگاران فعال شهرستان اردل و با بیان اینکه توسعه و پیشرفت در یک فضای آرام و بدون تنش امکان پذیر است تصریح کرد: خوشبختانه امروز با همدلی تمامی مسئولین شهرستانی و فعالیت اصحاب رسانه، فضای آرامی در شهرستان اردل حاکم بوده و شرایط مناسبی برای توسعه و پیشرفت وجود دارد.

دانش آموز خبرنگار:مهرشاد باقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار