به مناسبت عید غدیر و تبیین بصیرت؛

از کتابچه "ولایت عشق" رونمایی شد

هرمزگان (پانا) - با حضور مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان و به مناسبت عید غدیر و در راستای تبیین بصیرت از کتابچه ولایت عشق که دلنوشته ۶۵ نفر از دانش‌آموزان ابتدایی و همکاران به ساحت مقدس امام رضا را در خود جای داده، رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۲۹۴۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
از کتابچه "ولایت عشق" رونمایی شد

این کتابچه که طبق برنامه ریزی مسلم بازیارنسب مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک و معاونت آموزش ابتدایی و همکاری معاونین و مربیان پرورشی و راهبران آموزشی تربیتی نوشته شده بود در سالن اجتماعات جامعه الصادق رونمایی شد.
محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در این آیین ضمن تحسین چاپ کتاب ولایت عشق عنوان کرد: در این ابتکار فرهنگی اجرای سند تحول بنیادین نمایان است یکی از این ساحتهای سند، ساحت اعتقادی است یعنی شرایطی را فراهم کنیم که دانش آموزان در سطح مدرسه با تحقیق در حوزه های مختلف دینی و با روش اقنا فکری مسائل مختلف را بشناسند و در شرایط متفاوت تصمیم درست بگیرند.

مدیر ناحیه یک نیز اظهار کرد: کتاب ولایت عشق با متن دلنوشته های دانش آموزان در مورد امام رضا ساحتهای سند تحول بنیادین را به نمایش گذاشته و این از نشانه های مدرسه پویا هست که دانش آموزان مهارتهای خود را به کار گیرند و خود را از چالشهای بزرگ حفظ کنند.

گفتنی است، حبیب اله محمودی رئیس اداره متوسطه اداره کل و معاونین پرورشی و آموزش ابتدایی ناحیه یک و مدیران مدارس و معاونین و مربیان پرورشی و ۶۵ نفر دانش آموزان و همکارانی که در نگارش دلنوشته های کتاب سهیم بودند نیز در این مراسم حضور داشتند.

شاین ذکر است در پایان این مراسم از دانش آموزانی که در این دلنوشته مشارکت داشتند نیز تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار