بانوان استان بوشهر نسبت به عفاف و حجاب مقید و دغدغه‌مند هستند

بوشهر(پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت زنان و دختران استان بوشهر نسبت به عفاف و حجاب مقید و دغدغه‌مند هستند.

کد مطلب: ۱۲۹۳۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
بانوان استان بوشهر نسبت به عفاف و حجاب مقید و دغدغه‌مند هستند

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در کارگروه اشتغال خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان بوشهر با گرامیداشت روز ملی عفاف و حجاب اظهار کرد: توسعه فرهنگ عفاف و حجاب نیازمند حرکت دسته جمعی و همراهی و مشارکت آحاد مردم در کنار اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه حجاب نماد تمدن ایرانی و اسلامی است، تصریح کرد: همه تلاش ما باید بر این باشد که با تأسی از روش، منش و سیره ائمه معصومین و در رأس آنها حضرت فاطمه زهرا (س) در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دینی و فریضه امر به معروف و نهی از منکر، برنامه‌های دشمنان را خنثی کرده و اجازه ندهیم موضوع عفاف و حجاب زن ایرانی دست مایه آنان برای رسیدن به اهداف استعماری آنان شود.

وی تصریح کرد: از زنان و دختران پاک استان عزیزمان بوشهر، که نسبت به اصل ضروری عفاف و حجاب مقید و دغدغه‌مند هستند و از کلیه مسئولین، فعالین فرهنگی و دینی که در انجام اقدامات و برنامه‌های موثر در راستای ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب تلاش می کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

پورات در ادامه به اقدام بسیار هوشمندانه و جراحی بزرگ اقتصادی توسط دولت انجام شد اشاره کرد و افزود: قطعاً در این راه مشکلات تبعات و سختی‌هایی وجود دارد، ولی دولت مردمی آیت الله رئیسی هنر کرد و مردانه وارد میدان شد و این کار بزرگ را با برنامه‌ریزی اجرایی نمود و ان‌شاءالله این اقدام با همراهی ملت شریف ایران اسلامی و تلاش دولت موفق خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان باید ایجاد اشتغال و مسکن برای خانواده‌های شاهد و ایثارگر باشد، عنوان کرد: همچنین مسائل درمانی همه جانبازان بخصوص جانبازان شیمیایی وقطع نخاع مورد توجه ویژه بنیاد شهید قرار کیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در خصوص ارائه‌ی تسهیلات بانکی و رفاهی به خانواده‌های معزز شهدا و ایثار، خدمات نظام وظیفه‌ای، پرداخت شهریه به دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی نیز طبق قانون در جهت حمایت از جامعه‌ی هدف واجد شرایط در استان بوشهر پرداخت شود.

پورات اقتدار و امنیت امروز کشور را مدیون ایثارگری‌ و فداکاری شهیدان و ازخودگذشتگی جانبازان، آزادگان و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: در طول یکسال اخیر با توجه به نگاه ویژه استاندار بوشهر اقدامات شایسته‌ای در جهت خدمت به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و تکریم این قشر معزز در استان بوشهر انجام گرفته است و باید بیش‌ازپیش در جهت ارائه خدمات شایسته و درخور شأن به این قشر معزز تلاش لازم صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار