ماجرای عجیب درخواست ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار دلاری و اجاره خانه در زعفرانیه کاسیانو چیست؟

تهران (پانا) - دو ایجنت ایرانی و خارجی مانع اصلی پیوستن کاسیانو مهاجم برزیلی به پرسپولیس هستند.

کد مطلب: ۱۲۹۳۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
ماجرای عجیب درخواست ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار دلاری و اجاره خانه در زعفرانیه کاسیانو چیست؟

به گزارش خبرورزشی، درحالی که هفته‌ها از اعلام تمایل یحیی گل محمدی برای خرید کاسیانو می‌گذرد اما پرسپولیس هنوز موفق به خرید این مهاجم برزیلی نشده است.

آمدن کاسیانو دیاز موریرا، مهاجم برزیلی که در تیم ویزلا در لیگ پرتغال حضور داشت و پرسپولیس در حال جذب او است، به ایران بارها به تعویق افتاده است.

کاسیانو مهاجم ۳۳ ساله برزیلی تا یک سال دیگر تحت قرارداد باشگاه ویزلای پرتغال است اما مذاکرات برای صدور رضایت نامه او نیز به خوبی پیش رفت و دو طرف برای این انتقال چراغ سبز نشان دادند اما...

مبلغ مورد نظر باشگاه ویزلا پرتغال برای فروش کاسیانو به پرسپولیس ۳۰۰ هزار دلار است و خود این بازیکن هم برای دو فصل ۶۰۰ هزار دلار دستمزد خواهد گرفت. با وجود توافق روی بندهای قرارداد و توافق با خود بازیکن برای پرسپولیسی شدن، باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته مبلغ درخواستی باشگاه پرتغالی را جور کند و همین موضوع باعث شد تا پیوستن کاسیانو به پرسپولیس گره بخورد.

این مهاجم برزیلی که با ویزلا قرارداد دارد، در تمرینات این تیم شرکت کرد تانگرانی های یحیی گل محمدی افزایش پیدا کند.

پرسپولیسی‌ها که ستاره‌های زیادی را به خدمت گرفتند، هنوز نتوانسته اند مهاجم مورد نظر یحیی گل محمدی را بخرند و همین موضوع باعث شد سرمربی پرسپولیس مصاحبه تندی کرده و صحبت های رضا درویش در این مورد را گُنگ و مبهم بخواند!

باشگاه پرسپولیس اما مدعی است مشکلی در میان نیست و به دلیل تحریم های موجود پروسه واریز پول به حساب تیم پرتغالی کمی طولانی شده است. همه ماجرا اما این نیست! دو ایجنت ایرانی و خارجی در این راه مشاوره های غلطی به کاسیانو داده اند که برای پرسپولیس مشکل ساز شده است.

کاسیانو که با رقم سالی ۳۰۰ هزار دلار با پرسپولیس به توافق رسیده بود حالا به توصیه ایجنت خارجی خودش مبلغ ۱۰۰ هزار دلار نیز برای این ایجنت می خواهد! همچنین یک ایجنت ایرانی که مدتی است به مهاجم برزیلی نزدیک شده به او توصیه کرده که ۴۵۰ هزار دلار بخواهد و ۱۵۰ هزار دلار قیمت خودش را بالا ببرد.

درخواستی که از نظر پرسپولیسی ها به نوعی دبه کردن محسوب می شود و باعث توقف مذاکرات شده است. جالب تر می شود وقتی بدانید ایجنت ایرانی به کاسیانو توصیه کرده شرط بگذارد که باشگاه پرسپولیس برای او یک منزل شیک در خیابان زعفرانیه تهران اجاره کند!

این درحالی است که کاسیانو اصلا تا به حال به ایران و تهران نیامده چه رسد به آن که بداند خیابان زعفرانیه در شمال پایتخت کجاست؟!به هر حال این پروسه طولانی و اعصاب خُرد کن شده و دلیل آن هم به نظر می رسد لو رفتن گزینه مهاجم خارجی یحیی گل محمدی باشد!

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار