رویداد دختران انقلاب، عامل شور و نشاط بانوان نایینی

اصفهان(پانا) - فرماندار نائین گفت رویداد دختران انقلاب با برپایی نمایشگاه و اجرای برنامه‌های ویژه در باغ مصلی نایین برگزار شد و عامل شور و نشاط بانوان نایینی شد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
رویداد دختران انقلاب، عامل شور و نشاط بانوان نایینی

محسن فیروزی، فرماندار نایین در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نایین، از برگزاری رویداد دختران خیابان انقلاب در نایین اظهار رضایت کرد و گفت: برگزاری بزرگترین رویداد ویژه بانوان در نایین با عنوان دختران خیابان انقلاب و برپایی نمایشگاه و اجرای برنامه های متنوع، شور و نشاط بسیاری در میان بانوان شهرستان بوجود آورده است.

وی با ذکر موضوع نبود مجموعه ای اختصاصی برای بانوان در شهرستان نایین، عنوان کرد: در سفر استاندار و شورای اداری استان اصفهان به شهرستان نایین، اقدامات اولیه اخذ مجوز فعالیت در باغ مصلی نایین صورت گرفت و هم اکنون شاهد برگزاری رویداد دختران خیابان انقلاب ویژه بانوان شهرستان نایین در این مکان هستیم.

به گفته وی، با پیگیری اخذ مجوز و فعالیت و برگزاری این رویداد، بازدیدکنندگان بیشتری برای بازدید این باغ و بقعه تاریخی در مصلی نایین حضور پیدا کردند.

رویداد دختران خیابان انقلاب، بزرگترین رویداد شهرستان نایین ویژه بانوان است که در ۲۱ تیرماه افتتاح و تا عید غدیرخم،با برپایی نمایشگاه با غرفه های متعدد و کافه کتاب،کارگاه های مهارت افزایی، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی،حضور مشاوران تحصیلی و فردی برجسته و مجرب استانی و برنامه های جذاب دیگر در محل بقعه متبرک مصلی نایین ادامه خواهد داشت.

خبرنگار: محمد مهدی اشرف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار