احداث ۶۰ هزار واحد مسکن تا ۴ سال آینده در اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی اردبیل اعلام کرد تا چهار سال آینده ۶۰ هزار واحد مسکن احداث می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۹۳۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
احداث ۶۰ هزار واحد مسکن تا ۴ سال آینده در اردبیل

محمد زارع حسین‌زاده، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی اردبیل در جریان بازدید از طرح‌های نهضت ملی مسکن اردبیل با اشاره به احداث سالانه ۱۵ هزار واحد مسکن در اردبیل اظهار کرد: تا چهار سال آینده ۶۰ هزار واحد مسکن در سطح استان اردبیل احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه ۳۶ هزار و ۷۳۵ نفر از بین افراد واجد شرایط مسکن شناخته شدند، افزود: در مجموع تعداد ثبت‌نام کنندگان در طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل ۹۳ هزار و ۲۶۳ نفر بودند که از این تعداد پنج هزار و ۶۴۶ نفر مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را واریز کردند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان بیان کرد: برای احداث زمین در مرحله اول ۱۰۰ هکتار اراضی تأمین شده و به غیر از شهر اردبیل، در سایر شهرستان‌ها واگذاری زمین انجام شده است.

زارع حسین‌زاده ادامه داد: با اخذ تعهد مبنی بر تأهل بودن در زمان تحویل، ثبت‌نام از متقاضیان مجرد اعم از زنان مجرد بالای ۳۵ سال و مردان مجرد بالای ۲۳ سال انجام شده و واگذاری‌ها به سرعت انجام می‌شود.

وی گفت: سایت کارگر با پیشرفت ۹۰ درصد و به میزان ۱۵۰ واحد و اندیشه یک نیز با ۸۰ درصد به میزان ۲۱۰ واحد تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید تا تحویل متقاضیان شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار