رزاقی اعلام کرد

جزئیات پیش‌ثبت‌نام پایه‌های اول، هفتم و دهم مدارس شاهد

تهران (پانا) - مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، جزئیات پیش ثبت‌نام اینترنتی پایه‌های اول، هفتم و دهم را اعلام کرد و گفت در پایه‌های اول و هفتم مدارس شاهد، بیش از دو برابر ظرفیت کلاس‌های درس، پیش ثبت‌نام انجام شده است.

کد مطلب: ۱۲۹۳۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات پیش‌ثبت‌نام پایه‌های اول، هفتم و دهم مدارس شاهد

محمدرضا رزاقی با اشاره به آمار پیش‌ثبت‌نام اینترنتی در مدارس شاهد، اظهار داشت: پیش ثبت‌نام در پایه‌ اول دبستان، از دهم خرداد آغاز و تا سوم تیر ماه 1401 ادامه داشت. وی افزود در این مدت 70692 نوآموز در پایه اول دبستان پیش ثبت نام شدند که با توجه به ظرفیت 30090 صندلی در پایه اول، بیش از دوبرابر ظرفیت پیش ثبت نام داشته ایم.

رزاقی در خصوص پیش ثبت نام پایه هفتم گفت: پیش ثبت نام در این پایه از 22 خرداد شروع و تا 14 مرداد ماه 1401 ادمه داشت وی افزود در این مدت 90859 دانش آموز فارغ التحصیل در پایه ششم برای ورود به دوره اول متوسطه در پایه هفتم پیش ثبت نام شدند که با توجه به ظرفیت 38220 صندلی در پایه هفتم نیز، بیش از دوبرابر ظرفیت پیش ثبت نام داشته ایم.

دبیر ستادمرکزی شاهد به پیش ثبت نام پایه دهم نیز اشاره کرد و گفت: به محض آماده شدن هدایت تحصیلی دانش آموزان فارغ التحصیل پایه نهم از سوی اداره کل امور تربیتی و مشاوره پیش ثبت نام این عزیزان نیز در سامانه pada.medu.ir شروع خواهد شد.

رزاقی در پایان در خصوص نتایج ثبت‌نام مدارس شاهد گفت: مدارس شاهد بر اساس اولویت ها و امتیازهای کسب شده ، با خانواده‌های دارای بیشترین امتیاز تماس می‌گیرند تا آنها مدارک خود را ارائه دهند و در صورت تأیید مدارک توسط مدرسه، منطقه و استان، ثبت‌نام قطعی می‌شود.

عضو شورای معاونین، با ذکر این نکته که برگزاری کلاس های پیش نیاز پس از انجام فعالیت ارزشیابی آغازین که در شناسنامه ی فعالیت مدارس شاهد ذکر شده است، یکی از گام های اساسی برای ورود توأم با آرامش کلیه دانش آموزان مدارس شاهد به پایه ی جدید می باشد گفت: برنامه ریزی کلیه ی فعالیت های آموزشی، پرورشی و حتی اجرایی مدارس شاهد در زمینه های مختلف، مرتبط با اهداف ساحت های تربیتی شش گانه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار