اعلام جزئیات ‌مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش آذربایجان‌ شرقی در سال ۱۴۰۱

تبریز (پانا) - در اطلاعیه‌ای از سوی ستاد مصاحبه استان، برنامه زمانی بررسی مدارک، معاینات پزشکی و انجام مصاحبه غایبین، جاماندگان و معرفی‌شدگان به شورا و کمیسیون پزشکی آزمون استخدامی ماده 28 سال 1400 (سهمیه خواهران) اعلام شد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اعلام جزئیات ‌مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش آذربایجان‌ شرقی در سال ۱۴۰۱

کیانوش عطائی در تشریح اطلاعیه شماره 4 ستاد گفت: فرآیند ارزیابی مدارک و مستندات، معاینه پزشکی و انجام مصاحبه غایبین، جاماندگان و معرفی شدگان به شورا و کمیسیون پزشکی سهمیه خواهران رأس ساعت 8 صبح روز چهارشنبه مورخ 1401/04/22 انجام می پذیرد.

بر اساس این اطلاعیه، کلیه غایبان، جاماندگان و معرفی شدگان به شورا و کمیسیون پزشکی (خانم) می بایست رأس ساعت 8 صبح روز چهارشنبه مورخ 1401/04/22 با در دست داشتن مدارک اعلامی در اطلاعیه روز سه‌شنبه مورخ 1401/04/07 اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به مرکز انجام مصاحبه خواهران به آدرس: تبریز - چایکنار - پل قاری- خیابان علامه طباطبائی - دانشگاه فرهنگیان (ساختمان مرکز نوآوری، ساختمان تربیت معلم شهید رجایی سابق) تلفن اداره کل برای تماس 04135569992 مراجعه کنند.
نکات قابل ذکر نیز به این شرح است.
1- معرفی شدگان سهمیه 3% بهزیستی که مدارک و مستندات آنها قبلا به تایید کارگروه بررسی مدارک و مستندات رسیده است، در صورت تایید شرایط جسمانی در شورای پزشکی استان، به مرحله مصاحبه تخصصی معرفی خواهند شد.
2- فرآیند ارزیابی مدارک و مستندات، معاینه پزشکی و انجام مصاحبه از غایبین، جاماندگان و معرفی شدگان به شورا و کمیسیون پزشکی (سهمیه خواهران) صرفا در مهلت تعیین شده مندرج در این اطلاعیه امکان‌پذیر است و داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارائه مدارک مورد نیاز اقدام کنند و یا در مراحل بعدی مصاحبه حضور یابند، به عنوان انصراف از استخدام شناخته خواهند شد و متعاقباً هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار