رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

برگزاری پویش دانش‌آموزی شکوه حیا

کوهرنگ (پانا) - رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری پویش دانش‌آموزی شکوه حیا به‌مناسبت روز ملی عفاف و حجاب خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پویش دانش‌آموزی شکوه حیا

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، ارشاد شاهقلی ضمن گرامیداشت ایام دهه امامت و ولایت گفت: به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب و بنا به رسالت تربیتی مجموعه آموزش‌وپرورش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در نظر دارد با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی و واحد امور بانوان پویش دانش‌آموزی "شکوه حیا" را برگزار کند.

شاهقلی با بیان اینکه این پویش با هدف جذب حمایت‌های دانش‌آموزان استان از حجاب با توجه به تبلیغات منفی و همه‌جانبه غرب علیه اسلام و فرهنگ اسلامی است، گفت: باید بدانیم که امروز پوشش نامناسب در فرهنگ غرب سبب افزایش خشونت در کشورهای غربی شده و بنیان‌های خانواده از دست رفته و آرامش آنان را سلب کرده و ما در آموزش‌وپرورش استان به‌عنوان متولیان اصلی تعلیم و تربیت در نظر داریم دانش‌آموزان را در جهت حمایت از فرهنگ اسلامی ایرانی در راستای منویات مقام معظم رهبری همدل و هم‌صدا کنیم.

وی گفت: پویش دل‌گفته‌های دانش‌آموزان در رابطه با عفاف و حجاب در قالب تولید کلیپ، موشن‌گرافی و ویدئوکست‌های یک دقیقه‌ای با صدای دانش‌آموزان برگزار می‌شود و دانش‌آموزان علاقه‌مند باید آثار هنری خود را حداکثر تا تاریخ 25 تیر‌ به شماره درج شده در تصویر در شبکه دانش‌آموزی شاد ارسال کنند.

شاهقلی خاطرنشان کرد: هر دانش‌آموز مجاز به ارسال یک اثر است. آثار ارسالی در کانال "شبکه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری" در شبکه شاد به آدرس @chbmedu نمایش داده خواهد شد و در پایان به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار