معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه ۴ خبرداد

آغاز اجرای طرح مدرسه تابستانه

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی منطقه 4 از آغاز اجرای طرح مدرسه تابستانه به‌منظور ارتقای سطح سواد دانش‌آموزان و تقویت بنیه علمی آن‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اجرای طرح مدرسه تابستانه

مهناز اعتمادی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه 4 با اشاره به اینکه طرح پایگاه تابستانی در مدارس با هدف ارتقاء سواد دانش‌آموزان است، گفت: مدرسه تابستانه در قالب دو فعالیت جبران و تثبیت یادگیری در مرحله دوم و همچنین مطالعه دقیق و یادگیری عمیق در دوره ابتدایی در منطقه اجرا می شود. این طرح با هدف بهبود و ارتقای کیفیت یادگیری و به منظور تثبیت و تعمیق یادگیری و تقویت بنیه علمی دانش آموزان و حمایت از دانش آموزان لازم التوجه و همچنین کاهش افت تحصیلی، تکرار پایه و ترک تحصیل بخصوص در پایه های اول و دوم ابتدایی در مدارس اجرا می شود.

معاون آموزش ابتدایی ادامه داد: مخاطبان این طرح تمامی دانش آموزان دوره اول ابتدایی را شامل می‌شود که در دروس فارسی و ریاضی دارای سطوح عملکرد تحصیلی «قابل قبول» و «نیاز به آموزش و تلاش بیشتر» و همچنین آن دسته از دانش آموزان دوره دوم ابتدایی که در دروس فارسی، ریاضی و علوم دارای سطوح عملکرد تحصیلی «قابل قبول» و «نیاز به آموزش و تلاش بیشتر» هستند.

اعتمادی در ادامه با اشاره به برنامه‌های پایگاه‌های مدارس گفت: کلاس‌های تابستانی به کلاس‌های درس تا پایان مرداد ماه در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر با حضور آموزگاران مجرب دوره ابتدایی بصورت کاملا رایگان در مدارس دخترانه شهدای آزادی، شهید جاجرودی، ملت، پروین اعتصامی، منصور نفر، استاد شهریار و مدارس پسرانه شهید پیچک، عمار، شهید عارف نسب، غدیر 2 و شهید نامجو برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار