رئیس آموزش و پرورش استان اصفهان:

مسابقات ورزشی فرهنگیان و دانش‌آموزان مکمل یکدیگرند

نشاط و شادابی این مسابقات، به کلاس‌های درس منتقل می‌شود

اصفهان (پانا) -–مدیر‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان در حاشیه افتتاحیه مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور به میزبانی اصفهان، گفت اصفهان در مرداد ‌میزبان مسابقات دانش‌آموزی است. مسابقات دانش‌آموزی و فرهنگیان مکمل یکدیگرند.

کد مطلب: ۱۲۹۲۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات ورزشی فرهنگیان و دانش‌آموزان مکمل یکدیگرند

افتتاحیه مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور به یادوارۀ شهید ابراهیم هادی، با حضور 32 تیم از فرهنگیان ورزشکار از 31 استان کشور، در سالن آزادی اصفهان همزمان با عید سعید قربان برگزار شد.

در حاشیۀ آیین افتتاحیۀ این مسابقات، محمدرضا ابراهیمی در گفت‌وگو با پانا گفت: «امروز، میزبان 650 نفر از ورزشکاران معلم سراسر کشور به علاوۀ سرپرستان و مربیان محترمشان بودیم. به برکت نام شهدای گرانقدر خصوصا شهید ابراهیم هادی افتتاحیۀ خیلی خوبی انجام شد. هم بعد فرهنگی مراسم و هم بعد ورزشی آن رعایت شد. در سالن‌ها و ورزشگاه‌های مختلف برای برگزاری مسابقات این عزیزان برنامه‌ریزی‌شده‌است. همچنین در خصوص اسکان این فرهنگیان محترم، تدابیر لازم اندیشیده‌ شده‌ ‎ است.»

وی همچنین تأکید کرد: «تقریبا همۀ عزیزانی که در خدمتشان بودیم، از سطح برگزاری افتتاحیه اعلام رضایت می‌کردند. برای اولین برای تقریبا بعد از 13 سال ما رویداد ورزشی این چنینی را داریم که باعث نشاط و شادابی در بین همکاران گرانقدر ما خواهد بود. این نشاط و شادابی به خانواده‌های محترم آنها و همچنین دانش‌آموز منتقل می‌شود که در نتیجه، باعث بهبود در فرآیند یادگیری و یاددهی خواهد شد.»

رئیس اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در جمع‌بندی سخنانش خاطرنشان کرد: «در مردادماه، میزبان مسابقات ورزشی دانش‌آموزی هستیم. مسابقات دانش‌آموزی و مسابقات فرهنگیان مکمل هم هستند. ان‌شاءالله بتوانیم در راستای عملی‌شدن سند تحول بنیادین، خصوصا در ساحت زیستی بدنی پیشرفت خیلی خوبی داشته باشیم. اگر در ساحت زیستی-بدنی فعال باشیم به رسیدن به اهداف آموزش و پرورش در ساحت‌های دیگر کمک می‌کند.»

خبرنگار: مهدی صادقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار