معاون سازمان نوسازی مدارس کشور:

حضور ۴۰۰ همکار از خانواده شهدا و ایثارگران در سازمان نوسازی مدارس موجب افتخار و برکت است

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور در نخستین جلسه کمیته ایثارگران سازمان، حضور ۴۰۰ همکار از خانواده شهدا و ایثارگران در مجموعه نوسازی مدارس کشور را موجب افتخار، برکت و سلامت سازمان دانست.

کد مطلب: ۱۲۹۲۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور ۴۰۰ همکار از خانواده شهدا و ایثارگران در سازمان نوسازی مدارس موجب افتخار و برکت است

جلسه کمیته ایثارگران سازمان نوسازی مدارس کشور با حضور علی شهری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و سایر اعضای کمیته برگزار شد.

علی شهری رئیس کمیته ایثارگران سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به ضرورت تشکیل این کمیته، گفت: حضور 400 همکار از خانواده شهدا و ایثارگران در مجموعه نوسازی مدارس کشور موجب افتخار و برکت و سلامت سازمان است.

وی با بیان اینکه جامعه ایثارگران بر گردن تک تک ما حق دارند و هر کاری که بتوان و قانون نیز اجازه دهد برای این قشر عزیز انجام می‌دهیم، اظهار کرد: انشاالله با تشکیل این کمیته موضوعات و مسائل مربوط به همکاران ایثارگر، با هم افزایی بیشتر و ارتباط مستمر و موثر پیگیری و حل و فصل شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تاکید کرد: این جلسات مرتب تشکیل شود تا با تقسیم وظایف اعضای کمیته و تقویت ارتباطات و تعاملات خارج از سازمان موضوعات مرتبط را با الویت بررسی، تصویب و اجرا کنیم.

همچنین محمد مهدی محمودی ادیب دبیر کمیته ایثارگران سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه هدف از تشکیل این کمیته ترویج روحیه ایثار و شهادت و توجه به جامعه بزرگ و معزز ایثارگران و حل مشکلات آنهاست، گفت: با برنامه ریزی صحیح در سطوح مختلف، تلاش خود را برای رسیدن به اهداف مورد نظر به کار می‌گیریم تا وظایف خود را در قبال همکاران ایثارگر و خانواده‌های آنها انجام دهیم.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت های مدیران ارشد سازمان مصوبات کمیته اجرایی شود و بازخورد یا نتیجه بعد از اجرای هر برنامه احصا و گزارش کمیته به رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران ارسال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار