سرپرست اداره آموزش و پرورش ملارد:

رویکرد تعاملی بین نهادها، عاملی حمایتی در جهت رفع مشکلات آموزش و پرورش است

ملارد (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ملارد در نشست تعاملی با مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران و شورای معاونین، نماینده مجلس شورای اسلامی و فرماندار بر لزوم تعامل سازنده بین نهادهای شهرستان با هدف رفع چالش‌های موجود در آموزش و پرورش تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد تعاملی بین نهادها، عاملی حمایتی در جهت رفع مشکلات آموزش و پرورش است

سعید تیموری‌راد، سرپرست آموزش و پرورش ملارد در نشست تعاملی با مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار و اعضا شورای اسلامی، ضمن تاکید بر نگاه ویژه به آموزش و پرورش مناطق محروم بیان کرد: این شهرستان با وجود جمعیت زیاد، از امکانات و زیرساخت‌های لازم، بدون بهره است و قطعاً رویکرد تعاملی و جدید در دولت حاضر، می‌تواند مشکل سرانه‌ای آموزش و پرورش و فضاهای آموزشی و ورزشی را بهبود ببخشد.

وی ادامه داد: به موازات این مشکلات، موضوعات کیفی این حوزه هم وجود دارد که با کمک فرمانداری و سایر نهادها در شورای آموزش و پرورش در حال بررسی است و امیدواریم با عزم بالا و راسخ مدیران رده بالایی به کیفیت مطلوبی برسیم.

تیموری‌راد ضمن اشاره به اهمیت مجموعه ورزشی شهید ثمری و نقش آن در کاهش آسیب‌پذیری اجتماعی گفت: استعدادهای درخشان ورزشی زیادی در این منطقه وجود دارد و با بهینه‌سازی این مجموعه، می‌شود آنها را به فعلیت رساند.

در این نشست، حاضرین در مورد کمبود سرانه‌های ورزشی، فعال کردن مدرسه فوتبال، خانه کشتی، مجموعه دو و میدانی برادران شهید مظفر، حل گره ترافیک و رفع معضل دو ملک در محدوده سرآسیاب و ملارد، رفع مسائل منطقه و مطرح کردن آن در سطح استان ، مجموعه ورزشی شهید ثمری و مسائل حقوقی مربوط به مالکیت آن بحث و تبادل نظر شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار