معاون فنی و عمرانی فرماندار اسلامشهر:

از فواید ورزش، انتقال انرژی مثبت به دیگران است

اسلامشهر (پانا) - معاون فنی و عمرانی فرماندار اسلامشهر گفت ضروری است اوقات فراغت، با نشاط و در کنار اجرای برنامه‌های ورزشی سپری شود و یکی از فواید مهم پرداختن به ورزش را انتقال انرژی مثبت به دیگران دانست.

کد مطلب: ۱۲۹۱۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
از فواید ورزش، انتقال  انرژی مثبت به دیگران است

داوود بیات سرمدی، معاون فنی و عمرانی فرماندار اسلامشهر، در جریان مراسم افتتاحیه طرح‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر جهت اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۱(اوج) درسالن ورزشگاه مصطفی خمینی(ره) اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: اکنون که استعدادیابی ورزشکاران جوان و نوجوانان درطرح اوقات فراغت تابستانی در حال اجرا است، این عزیزان می‌بایست در سال آینده به عنوان قهرمانان به تیم‌های شهرستانی و استانی دعوت شوند و مدال‌آوران و افتخارآفرینان ورزش اسلامشهر باشند.

وی در ادامه افزود: ضروری است اوقات فراغت، با نشاط و در کنار اجرای برنامه‌های ورزشی سپری شود و یکی از فواید مهم پرداختن به ورزش را انتقال انرژی مثبت به دیگران دانست.

در مراسم افتتاح طرح‌های تابستانی اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر که با شعار اعتلای ورزش جوانان و نوجوانان برگزارشد، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس دفتر نمایندگان مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی، روسای هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران رشته‌های، ژیمناستیک، بدمینتون ،اسکیت ووشو حضور داشتند و به انجام حرکات نمایشی پرداختند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار