معلم فعال و منتخب شهرستان‌های تهران عنوان کرد:

مشارکت فعال معلمان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، عامل پیشرفت جامعه است

ملارد(پانا)- معلم فعال و منتخب شهرستان‌های تهران در اولین کنگره معلمان انقلاب اسلامی بیان کرد مشارکت فعال معلمان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، مذهبی، فرهنگی و ورزشی عامل پیشرفت جوامع بشری است.

کد مطلب: ۱۲۹۱۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت  فعال معلمان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، عامل پیشرفت جامعه است

اولین کنگره معلمان انقلاب اسلامی در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد و بیش از سیصد فرهنگی از نقاط مختلف، در این کنگره حضور داشتند.

مریم ظفرخواه‌ مولف کتاب، مدرس دانشگاه‌، استاد نمونه، عضو هیأت تحریریه روزنامه اقتصاد مقاومتی و فرهنگی آموزش و پرورش ملارد، به عنوان عضو فعال و منتخب شهرستان‌های تهران در این رویداد مهم حضور داشته و در مورد نحوه فعالیت فرهنگیان گفت: تمام همکاران حاضر در این کنگره در کارگروه‌های تعیین شده بر اساس سند تحول بنیادین فعالیت داشتند.

وی ادامه داد: من در کارگروه محتوای آموزشی و برنامه‌های درسی به عنوان عضو فعال و منتخب شهرستان‌های تهران در این کنگره حضور داشتم و نقطه نظرات، مشکلات درسی و راهکارهای برون‌رفت از چالش‌های تحصیلی را ارائه کردم.

ظفرخواه تشریح کرد: در این کنگره، در مورد مشکلات و چالش‌های تحصیلی دانش‌آموزان، تصویب لایحه رتبه‌بندی و موضوعات مربوط به آموزش و پرورش صحبت شد و به نظر من حضور و مشارکت معلمان در عرصه‌های مختلف، سبب پیشرفت آن‌ها و به تبع، دانش‌آموزان و در نهایت جامعه می‌شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار