مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

به‌دلیل آسیب‌های دوران کرونا فعالیت‌های تابستانی باید با قدرت پیگیری شود

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی بیان کرد با توجه به چالش‌های کرونا و به‌دلیل آسیب‌های دوران کرونا فعالیت‌های تابستانی باید با قدرت پیگیری شود.

کد مطلب: ۱۲۹۱۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
به‌دلیل آسیب‌های دوران کرونا فعالیت‌های تابستانی باید با قدرت پیگیری شود

جواد جنگی در اجلاس روسای آموزش و پرروش استان به میزبانی شهرستان اشنویه اظهار کرد: امروز آموزش و پرورش نیازمند مدیران جهادی است.

وی افزود: ارتقاء شاخص های اختصاصی و عمومی استان با امکانات موجود هنر مدیریتی است و با نیروی انسانی متخصص استان قابل دسترس است.

این مقام مسئول با بیان اینکه پایش و رصد نقاط ضعف و قوت آموزشی و پرورشی همواره در دستور کار قرار گیرد؛ گفت: اهداف قرارگاه جهادی عدالت آموزشی و نصب آموزشی برابر با همکاری خیرین پیگیری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: ترویج فرهنگ اقامه نماز باید اولویت ادارات آموزش و پرورش و فعالیت‌های تربیتی مدارس قرار گیرد.

جنگی بیان کرد: با توجه به مشکلات روانی و حرکتی ناشی از دوران کرونا، فعالیت‌های تابستانی باید با قدرت پیگیری شود.

وی با اذعان به اینکه اولویت تخصیص نیروی انسانی در آموزش و پرورش، کلاس درس است؛ افزود: مدارس غیردولتی پتانسیل بزرگی برای آموزش و پرورش هستند و باید نظارت کیفی و تقویت شوند.

این مقام مسئول اضافه کرد: با توجه به اهمیت پایه اول ابتدایی به عنوان زیرساخت، باید مجرب‌ترین معلمان در پایه اول ابتدایی بکارگیری شود.

وی خاطر نشان کرد: رعایت توازن رشته ای بر اساس تفاهم نامه دوره متوسطه در مناطق آموزشی استان ضروریست.

جنگی گفت: تشکیل ستاد ثبت‌نام در مناطق آموزشی و نظارت راهبردی بر فرآیند ثبت نام با رویکرد تکریم اولیا در دستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار