در دهه تولید و تجارت انجام شد؛

برگزاری نخستین رویداد «حل مسئله صنعت از سوی دانش‌آموزان ایران‌زمین»

تهران (پانا) - در پایان دهه تولید و تجارت و هم‌زمان با روز صنعت و معدن، نخستین رویداد «حل مسئله صنعت از سوی دانش‌آموزان ایران‌زمین» با حضور وزیر آموزش‌وپرورش و معاون تجارت و خدمات وزارت صمت برگزار شد. این رویداد با هدف حل مسائل صنعت با ارائه طرح‌ها و ایده‌های خلاق دانش‌آموزی و به همت دفتر خدمات کسب‌وکار معاونت تجارت و خدمات و با همکاری وزارت آموزش‌وپرورش بر پاشد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین رویداد «حل مسئله صنعت از سوی دانش‌آموزان ایران‌زمین»

به گزارش شاتا، با هدف رشد و توسعه و تقویت انگیزه، روحیه خلاقیت و نوآوری و کار تیمی آینده‌سازان و حل مسائل صنعت توسط دانش‌آموزان نخبه، وزیر آموزش‌وپرورش و معاونان و مدیران کل این وزارتخانه به همراه معاون تجارت و خدمات وزارت صمت از این رویداد بازدید کرده و با حضور در تیم‌های دانش‌آموزی در جریان و فرآیند حل مسئله صنعت قرار گرفته و با دانش‌آموزان در خصوص ایده‌ها و پیشنهادهای آنان به گفت‌وگو پرداختند.

در این رویداد صد و پنجاه نفر از دانش‌آموزان در تیم‌های پنج‌نفره برای حل مسائل، چالش‌ها و مشکلاتی که در حوزه صنعت وجود دارد به گفت‌وگو پرداخته و ایده‌پردازی کردند.

در پایان این رویداد، نمایندگان تیم‌های دانش‌آموزی با حضور داوران به ارائه ایده‌ها و راه‌حل‌های پیشنهادی خود پرداختند و علاوه بر تقدیر از دانش آموزان از تیم‌ها و ایده‌های منتخب نیز به‌طور ویژه تجلیل شد.

همچنین مقرر شد ایده‌ها و راه‌حل‌های پیشنهادی دانش‌آموزان برای عملیاتی سازی در اختیار مبادی ذی‌ربط در وزارت صمت قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار