آتش گرفتن خودروی «بنز» در بزرگراه امام علی(ع)

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از آتش گرفتن یک دستگاه سواری بنز در بزرگراه امام علی (ع) خبرداد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
آتش گرفتن خودروی «بنز» در بزرگراه امام علی(ع)

سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص این خبر گفت: رانندگانی که حوالی بعد از ظهر دیروز در مسیر جنوب به شمال زرگراه امام علی (ع) در حال تردد بودند با مشاهده حریق یکدستگاه سواری بنز کلاس سی و دود ناشی از آن، از سرعت خود کاسته و به تماشای این حادثه پرداختند.

وی افزود: تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور تهرن بزرگ خوشبختانه در چند قدمی این حادثه بودند و به کمک راننده شتافته و وی را که از خودرو بیرون آمده بود به محل ایمن منتقل نمایند

سرهنگ شریفی ادامه داد: چند تیم از کارکنان منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب در محل حادثه حضور داشتند و نسبت به روان‌سازی ترافیک اقدامات خود را انجام و تیم‌های امدادی و آتش نشانی این آتش سوزی را مهار کردند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان و شهروندان و عابران خواست چنانچه در حین حرکت با حادثه‌ای روبرو شدند که در آن سهمی ندارند به مسیر خود ادامه داده و با ایستادن و نگاه کردن باعث سنگینی ترافیک در محدوده آن نشوند تا خودروهای امدادی و پلیس بتوانند به موقع اقدامات ترافیکی و امدادی خود را انجام دهند و به مصدومین و حادثه دیدگان امدادرسانی نمایند.

وی همچنین به رانندگان توصیه و هشدار داد که به موقع نسبت به بازدید دوره‌ای سیستم‌های خودرویی و نسبت به رفع نواقص قبل از بروز حوادث اینچنینی اقدام کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار