با حکم وزیر آموزش و پرورش؛

هاشم ناظمی جلال، ‌مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان‌ شد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در حکمی، «هاشم ناظمی جلال» را به سمت «مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان» منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
هاشم ناظمی جلال، ‌مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان‌ شد

متن حکم یوسف نوری برای انتصاب ناظمی جلال به شرح زیر است:

جناب آقای هاشم ناظمی جلال

با توجه به تعهد و مراتب شایستگی جنابعالی، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان «مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان» منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و پیگیری سیاست‌های رئیس‌جمهور محترم، رعایت اصول «عدالت محوری، انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فساد ستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، عنایت به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست‌های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین و توجه ویژه به موارد زیر موفق و مؤید باشید.

تکریم و پاسداشت مقام شامخ معلم و تلاش برای ارتقای منزلت اجتماعی و مرجعیت علمی معلمان.

استفاده از فرصت‌ها و امکانات موجود برای بهبود سطح معیشتی و رفاهی فرهنگیان استان.

برنامه‌ریزی جهت ارتقای شایستگی‌های حرفه‌ای و تخصصی معلمان و بهبود و اصلاح روش‌های آموزشی مبتنی بر مختصات زیست‌بوم جدید.

ساماندهی مطلوب نیروی انسانی و استفاده بهینه از منابع ارزشمند انسانی در جهت تحقق اهداف تعلیم و تربیت

اتخاذ تدابیر لازم برای دسترسی کلیه دانش آموزان به آموزش‌های برخوردار از کیفیت با تأکید بر تقویت دوره ابتدایی و حمایت از تربیت اوان کودکی.

جلب مشارکت و همکاری عوامل سهیم و مؤثر در تعالی تربیت با تأکید بر تقویت نفس و مسئولیت شورای مدرسه، شورای آموزش و پرورش شهرستان و استان، انجمن‌های اولیا و مربیان گروه‌های علمی و آموزشی معلمان و تشکل‌های دانش‌آموزی و جامعه خیرین مدرسه دار و مدرسه یار.

ارتقای نقش مدرسه به‌عنوان کانون تربیتی محله و برنامه‌ریزی برای آشنایی و انس دانش آموزان با جغرافیا، فرهنگ آداب‌ورسوم، حرف و مشاغل، هنر و هنرمندان، تاریخ و تمدن و مفاخر علمی و فرهنگی منطقه در چارچوب استاد تحولی.

اصلاح و بهبود نظام مشاوره و هدایت تحصیلی و توجه به توسعه متوازن رشته‌ها و شاخه‌ها با تأکید برآمایش سرزمین، تحولات و نیازهای بازار کار در آینده.

استقرار نظام پایش و ارزشیابی عملکرد کارکنان در کلیه سطوح و ارائه بازخوردهای مؤثر سازنده و به‌موقع به آن‌ها.

جوان‌گرایی و ایجاد ثبات در مدیریت و زمینه‌سازی برای حضور فعال و مؤثر نیروهای متعهد، متخصص و انقلابی و مشورت خواهی مطلوب از فرهیختگان، صاحب‌نظران و پیشکسوتان در تصمیم‌گیری‌ها.

اتخاذ تدابیر لازم برای اجرای دقیق قوانین، مقررات و بخشنامه‌های ابلاغی با تأکید بر مستندسازی اموال و املاک متعلق به آموزش و پرورش، مولدسازی آن‌ها و پیشگیری از فساد در همه انواع آن.

انتظار دارم گزارش دقیقی از نحوه اجرای موارد فوق تهیه و خردادماه هرسال برای اینجانب ارسال نمایید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار