قطع برق ۴۲ اداره به علت افزایش مصرف

اردبیل (پانا) - مدیر شرکت توزیع نیروی برق اردبیل گفت با توجه به افزایش مصرف برق ادارات استان در مرحله اول تذکر داده شد و در مرحله بعد برق ۴۲ اداره پرمصرف قطع شده است.

کد مطلب: ۱۲۹۱۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
قطع برق ۴۲ اداره به علت افزایش مصرف

حسین قدیمی، مدیر شرکت توزیع نیروی برق اردبیل اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای مدیریت مصرف برق و نیز تحقق اهداف مورد نظر جزو اولویت‌های اساسی قرار گرفته و با توجه به افزایش مصرف برق ادارات استان در مرحله اول تذکر داده شد و در مرحله بعد برق ۴۲ اداره پرمصرف قطع شد و با اخذ تعهد سعی می‌کنیم مصرف برق ادارات را کاهش داده و به کم‌ترین میزان برسانیم.
وی بیان کرد: رصد و پایش دقیق مصرف برق در ادارات و کاهش مصرف در این مجموعه‌ها ما را مجاب کرده که شناسایی ادارات پرمصرف نیز انجام یابد و با توجه به این که سقف مصرف برق ادارات کمتر از ۵ مگاوات تعریف شده درصدد هستیم در کنار تغییر ساعات ادارات مصرف را تعدیل کرده و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل تصریح کرد: رصد و پایش روزانه از ادارات پرمصرف از ۱۵ خرداد آغاز شده و در صورتی که به تعهدات داده شده عمل نشود، قطعی دائمی اعمال خواهد شد که به همین منظور نصب کنتور‌های هوشمند در ادارات مصرف برق آن‌ها رصد می‌شود و درصدد هستیم مصرف برق ادارات را مد نظر قرار داده و مصرف در حیطه میانگین مصرفی باشد.

قدیمی افزود: بسته‌های تشویقی برای مشترکان خانگی ارائه می‌شود به طوری که در ازای هر کیلووات کاهش مصرف پاداش اعمال می‌شود و از همین ماه اعمال خواهد شد که به همین منظور تمهیدات لازم به عمل آمده است.

وی تصریح کرد: با رعایت الگو‌های مصرف قطعی برق در استان نخواهیم داشت و کسانی که به رعایت الگو‌های مصرف بی‌توجه باشند به عنوان مشترکان پرمصرف تلقی می‌شود و ارقام سنگینی در قبض بی‌توجه‌ها اعمال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار