سیدعلی عمرانی خبر داد

برگزاری آیین اختتامیه جایزه مصطفی در سال آینده

تهران (پانا) - مدیر اجرایی بنیاد علم و فناوری مصطفی از برگزاری آیین اختتامیه این دوره از جایزه مصطفی در سال آینده خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین اختتامیه جایزه مصطفی در سال آینده

سیدعلی عمرانی در نشست خبری پنجمین مسابقه دانش‌آموزی نور گرامیداشت ابوریحان بیرونی اظهار کرد: به دنبال این هستیم که بازیگران علم و فناوری را در سطح جهان با یکدیگر هم‌افزا کنیم لذا ما تسهیل‌گر جریان فناوری هستیم.

وی افزود: سمپاد جزو جلوداران حوزه علم و فناوری است؛ البته که مجموعه‌های مختلف دیگر نیز در کنار ما هستند تا توسعه علم و فناوری افزایش پیدا کند.

مدیر اجرایی بنیاد علم و فناوری مصطفی گفت: در انجام این ماموریت باید اعتباربخشی را دنبال کنیم. در اعتباربخشی، اعطای جایزه مصطفی منجر به معرفی الگوهای علم و فناوری می‌شود. برای استفاده از افتخارات علم و فناوری برای توانمند کردن دانش‌آموزان باید شبکه سازی و ظرفیت سازی کنیم.

عمرانی بیان کرد: مسابقه دانش آموزی نور ذیل حوزه ظرفیت سازی تعریف شده است و امیدواریم که این مسابقه مجرایی برای حوزه تربیتی قرار گیرد.

وی ادامه داد: تلاش داریم بر روی موضوعات کمیت و کیفیت این مسابقه کار کنیم. در بنیاد مصطفی نیز فراخوان دوره بعدی را اعلام کردیم و اکنون در حال دریافت آثار دانشمندان برجسته هستیم و امیدواریم در سال آتی آیین اختتامیه این دوره را برگزار کنیم.

مدیر اجرایی بنیاد علم و فناوری مصطفی گفت: برای استفاده از ظرفیت های ایجاده شده در ۱۰ سال گذشته جایزه مصطفی، فرصت های مطالعاتی را تعریف کردیم که بستری برای توسعه و انتقال دانش و فناوری خواهد شد.

عمرانی همچنین توضیحاتی درباره دو رویداد استپ و کنز داد و افزود: در حوزه گفتمان‌سازی و جریان‌سازی رویدادهای جایزه مصطفی را برگزار می‌کنیم تا علم وفناوری را توسعه دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار