برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی آموزش و پرورش کوهرنگ برای دانش‌آموزان

کوهرنگ (پانا) - اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ،برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان این شهرستان را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های اوقات فراغت  تابستانی آموزش و پرورش کوهرنگ برای دانش‌آموزان

مدیریت آموزش و پرورش و حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در راستای تحقق بخشیدن به اهداف سند تحولی هر دانش آموز یک مهارت و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان ، برنامه های متنوعی را در رشته های ورزشی ، هنری،قرآنی و معرفتی،آموزش قرآن و تشکیلاتی از ۱۳ تیرماه تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ برای دانش آموزان این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی برگزار می کند.

این برنامه ها عبارتند از : لیگ تنیس و شطرنج ، داستان نویسی (نویسندگی) ، گویندگی (مجریگری) ، حفط قرآن کریم (طرح تسنیم) ، آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن، آموزش صوت و لحن قرآن، امداد و نجات ،آموزش خبرنگاری (خبرگزاری پانا) ، آموزش پیماش و کوهنوردی و اردوهای یک روزه.

دانش آموزان در صورت تمایل به شرکت در این کلاس ها می توانند با مراجعه به پایگاه های اوقات فراغت مدارس، کانون فجر چلگرد و یا دار القرآن سراج کوهرنگ نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

بر اساس اعلام اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در پایان این کلاس ها به دانش آموزان شرکت کننده در هر رشته،گواهی پایان دوره آن رشته اهدا می شود که از آن گواهی می توانند در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی،تیزهوشان و دانشگاه استفاده کنند.

دانش آموز خبرنگار : حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار