معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

چالش نیروی انسانی و فضاهای آموزشی ملاک تعیین اولویت‌های پژوهشی استان است

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد چالش نیروی انسانی و فضاهای آموزشی ملاک تعیین اولویت‌های پژوهشی استان در سال پیش رو است.

کد مطلب: ۱۲۹۰۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
چالش نیروی انسانی و فضاهای آموزشی ملاک تعیین اولویت‌های پژوهشی استان است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، نشست مشترک معاونین پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش و روسای گروه تحقیق و پژوهش سراسر کشور درسالن همایش مدرسه تاریخی دارالفنون برگزار شد.

مهدی نیک فر، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این گردهمایی گفت: کمبود نیروی انسانی، چالش فضاهای آموزشی و مشکلات تجهیزات آموزشی عمده مسائل مبتلابه شهرستان‌های استان تهران بوده و ملاک تعیین اولویت‌های پژوهشی در سال جاری است.

قائم مقام شورای تحقیقات شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: علل بروز مسائل فوق متعدد و متنوع بوده و شناسایی راهکارهای مواجهه صحیح با آن نیازمند درک درست و کامل این علل است که دستیابی به آن با شیوه‌ها علمی و تکنیک‌های مسئله‌یابی در دستور کار شورای تحقیقات استان قرار دارد.

این مقام مسئول ضرورت آینده پژوهی در مسائل آموزش و پرورش را یادآور شد و این رویکرد را بعنوان رویکرد پژوهشی شورای تحقیقات شهرستان‌های استان تهران در پاسخ به نیازهای مطالعاتی برشمرد.

لازم به ذکر است این گردهمایی دو روزه با هدف تبادل نظر در خصوص شیوه نامه‌ها و آئین نامه‌های مرتبط با پژوهش با حضور علی لطیفی، رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و علی محبی، رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش در مدرسه تاریخی دارالفنون برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار