معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

پایان رقابت‌های بانوان فرهنگی در مسابقات یادواره معلم تربیت‌بدنی شهید ابراهیم هادی

تهران (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از صدرنشینی بانوان فرهنگی در رشته‌های بدمینتون، تنیس روی میز و والیبال استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
پایان رقابت‌های بانوان فرهنگی در مسابقات یادواره معلم تربیت‌بدنی شهید ابراهیم هادی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در ادامه مسابقات فرهنگیان استان با عنوان یادواره معلم تربیت‌بدنی شهید ابراهیم هادی به میزبانی مناطق شهریار و ناحیه دو شهرری برگزار شد.

رضا امیدی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این رابطه اظهار کرد: رقابت‌های استانی بانوان فرهنگی در رشته بدمینتون که در سالن بهمن شهریار و با حضور ۳۴ بازیکن از ده منطقه برگزار شد، زهرا زارعی از ناحیه دو شهرری مقام اول، سمیه آتشکار از منطقه پیشوا دوم، سمانه احمدی از منطقه قرچک سوم و آرزو تیموری از منطقه ورامین، آزاده رهبریان از منطقه چهاردانگه چهارم مشترک را کسب کردند.

وی بیان کرد: همچنین در رقابت‌های تنیس روی میز خواهران که با حضور ۳۷ بازیکن از یازده منطقه انجام شد، فاطمه خانزاده از منطقه کهریزک مقام اول، سپیده محمد خان بیگی از شهریار دوم، افسانه کاظمی از شهر قدس سوم و لیدا وفا از ری یک جایگاه چهارم این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

امیدی ضمن تشکر از برگزارکنندگان این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: تیم والیبال بانوان فرهنگی ناحیه یک شهرری توانست با غلبه بر دیگر مناطق قهرمان این دوره از رقابت‌ها شود و تیم‌های ورامین و شهریار نیز به ترتیب جایگاه دوم و سوم استان را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار