با حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

انتصاب سرپرست اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، طی حکمی سرپرستی اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران را منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب سرپرست اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در متن حکمی که از سوی مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به منظور این انتصاب خطاب به محمدعلی زنجانی صادر شده، آمده است: نظر به مراتب تعهد، تجارب ارزنده و شایستگی جنابعـالی، به عنوان سرپرست اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران منصوب می‌شوید.

در بخش دیگری از این حکم انتصاب آمده است: انتظار است با در نظر گرفتن منویات مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سیاست‌های دولت مردمی و قوانین و مقررات آموزش و پرورش، حداکثر اهتمام خود را با روحیه انقلابی و جهادی در راستای تحقق تعلیم و تربیت شش ساحتی دانش‌آموزان به کار گیرید.

بهرامی در این پیام خاطرنشان کرده است: توفیقات روزافزون در انجام وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم با عنایت به غنیمت شمردن فرصت‌ها و لحظات مسئولیت در نظام مقدس اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.

شایان ذکر است، در این حکم انتصاب توجه ویژه به امور تربیتی و فرهنگی دانش‌آموزان استعدادهای درخشان با رویکرد تقویت هویت اسلامی و ایرانی به عنوان مطالبه ویژه بهرامی از رییس جدید اداره سمپاد خود، مورد تأکید قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار