در جهت اجرای طرح «‌مدارس همدل‌» انجام شد؛

بهره‌مندی حدود 1000 دانش‌آموز از خدمات طرح مدارس همدل

تهران (پانا) - معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران گفت بیش از 510 مدرسه به‌منظور اجرای طرح «‌مدارس همدل» با کمیته امداد استان تهران همکاری کردند.

کد مطلب: ۱۲۹۰۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌مندی حدود 1000 دانش‌آموز از خدمات طرح مدارس همدل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حسین زمانیان،معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران،گفت: هم اکنون 18 هزار و 500 دانش آموز از خدمات تحصیلی کمیته امداد در استان تهران بهره مند می شوند.

وی به فعالیت 510‌ مدرسه در سطح استان تهران در طرح مدارس همدل اشاره کرد و افزود: اجرای طرح مدارس همدل از سال 1399 آغاز شد و اجرای این طرح همچنان ادامه دارد.

زمانیان بیان کرد: در آغاز اجرای این طرح، تعداد 200 مدرسه در سطح استان تهران در طرح مدارس همدل با این نهاد همکاری داشتند که این رقم در سال 1400 به 510 مدرسه افزایش یافت.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران ادامه داد: در سال 1399 بیش از 500 دانش‌آموز در طرح مدارس همدل پوشش داده شدند که در حال حاضر این تعداد به حدود 1000 نفر افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: پیش بینی می شود در سال تحصیلی 1402_1401 ضمن افزایش کمی جمعیت تعداد دانش آموزان معرفی شده به مدارس مشارکت کننده در این طرح برای بهره مندی از خدمات کیفی نیز به این گروه از جامعه هدف با همکاری آموزش و پرورش افزایش یابد.

زمانیان خاطرنشان کرد: افزایش اعتماد به نفس و حفظ عزت نفس و کرامت مددجویان، فراهم سازی زمینه دستیابی به توانمندسازی واقعی دانش آموزان مورد حمایت، ارتقای دسترسی دانش آموزان به آموزش باکیفیت، برقراری ارتباط صحیح میان آموزگاران، دانش آموزان، والدین، رابطان فرهنگی مدارس و کارشناسان فرهنگی کمیته امداد و آمادگی برای امتحانات ورودی به مدارس تیزهوشان و راهیابی به دانشگاه‌های برتر از اهداف اجرای ا طرح مدارس همدل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار