فرهنگیان شادگان به جشنواره تجارب برتر کشور راه یافتند

شادگان ( پانا ) - مدیر آموزش و پرورش شادگان گفت فرهنگیان شادگان توانستند به دهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره‌ای و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی راه یابند.

کد مطلب: ۱۲۹۰۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان شادگان به جشنواره تجارب برتر کشور راه یافتند

امیر حدادپور، مدیر آموزش و پرورش شهرستان شادگان از اعلام نتایج استانی دهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره ای و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

وی افزود: برگزیدگان استانی دهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره‌ای و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی در چهار حوزه (‌تربیتی، مشاوره‌ای و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تجارب ماندگار) مشخص و آثار برگزیدگان جهت داوری و مشخص‌شدن برگزیدگان کشوری به دبیرخانه‌های کشوری جشنواره، واقع در استان‌های گیلان و مازندران ارسال شد و لیلا خمیسی و نوال عاطی نژاد مقام‌های اول‌، زینب مهران منش و امیره مجدم و ناهید آلبوغبیش مقام‌های دوم، عبدالرضا آلبوغبیش و زهرا عساکره مقام‌های سوم و آسیه شباهنگ مقام شایسته تقدیر و برگزیده انتخاب شدند.

مدیر آموزش و پرورش شادگان اظهار کرد: این جشنواره با هدف شناسایی، مستند‌سازی، معرفی، ثبت و کاربست تجارب و ابتکارات تربیتی و مشاوره‌ای تمامی همکاران مدارس و مراکز پرورشی و ادارات جهت زمینه‌سازی برای تحقق هدف‌های عملیاتی و راهکارهای ذیل آن‌ها در سند تحول بنیادین برگزار می‌شود.

حدادپور این موفقیت و کسب مقام‌های استانی و برگزیده شدن را به معاونت پرورشی و کارشناسان این حوزه و جامعه فرهنگیان شادگان تبریک گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار