مدیر آموزش و پرورش شادگان:

طرح فعالیت‌های تابستانه در مدارس منتحب، کانون‌های فرهنگی و مجتمع‌های ورزشی اجرا می‌شود

شادگان (پانا) - مدیرآموزش و پرورش شادگان گفت طرح فعالیت‌های تابستانه در مدارس منتحب، کانون‌های فرهنگی و تربیتی و مجتمع‌های ورزشی اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۹۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح فعالیت‌های تابستانه در مدارس منتحب، کانون‌های فرهنگی و مجتمع‌های ورزشی اجرا می‌شود

امیر حدادپور، مدیر آموزش و پرورش شادگان در آیین افتتاحیه پایگاه های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان گفت: تابستان امسال برنامه هایی پرنشاط برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان در مدارس منتحب، کانون های فرهنگی و تربیتی و مجتمع‌های ورزشی اجرا می‌شود.

وی افزود: براساس بخشنامه های ابلاغی وزارت آموزش وپرورش پایگاه ها از هفتم تیر ماه فعالیت‌های تابستانی خود را در رشته های قرآنی، مهارت آموزشی، فرهنگی، علمی، ورزشی و هنری آغاز خواهند کرد.

در ادامه عبدالرزاق آلبوبالد، معاون پرورشی و تربیت بدنی با بیان اینکه برابر شعار سال با عنوان (هر دانش آموز، یک مهارت) این پایگاه ها فعالیت خود را شروع خواهند کرد، افزود: اهدافی را که پیگیری می کنیم ایجاد فضایی جذاب در پایگاه ها برای دانش آموزان و توجه به علایق آنان است.

وی در ادامه افزود: امسال با توجه به پشت سرگذاشتن دوران آموزش مجازی، مساله اوقات فراغت بسیار مهم است و به طور ویژه باید بررسی شود و با برنامه ریزی دقیق در دستور کار اجرایی تابستان مدارس قرار گیرد.

وی در پایان ضمن تشکر از همه مدیران، معاونین و مربیان پرورشی و قرآنی که در تشکیل و راه اندازی کلاس های پایگاه های تابستانی تلاش کردند اظهار کرد: با تشویق و ترغیب دانش آموزان به عضویت در تشکل های دانش آموزی عملاً شاهد پویایی، نشاط، تحرک و تکوین و تکمیل شخصیت اجتماعی دانش آموزان باید باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار