در گردهمایی معاونان پرورشی و فرهنگی ادارات‌کل آموزش‌وپرورش سراسر کشور

الماسی: توجه بیشتری به رفاه فرهنگیان داریم

بهترین راه برای پیشبرد امور و به نتیجه رساندن برنامه‌ها، کار انقلابی است

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر وزارتی یکی از مهمترین دغدغه‌ها و تلاش‌های مجموعه وزارت آموزش و پرورش را بهبود شرایط معیشتی و رفاهی فرهنگیان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
الماسی: توجه بیشتری به رفاه فرهنگیان داریم

حجت اله الماسی در گردهمایی معاونان پرورشی و فرهنگی ادارات‌کل آموزش‌وپرورش سراسر کشور که در اردوگاه شهید باهنر در حال برگزاری است، اظهار داشت: کارهای خوب، چشمگیر و امیدآفرین در دولت سیزدهم برای توجه و رسیدگی به موضوعات رفاهی و دغدغه‌های فرهنگیان محترم انجام شده که یکی از آنها «رتبه‌بندی» است‌.

مشاور وزبر آموزش و پرورش با اشاره به رویکرد انقلابی در برنامه‌ها و اقدامات مجموعه آموزش و پرورش افزود: باید بتوان کار انقلابی کرد و نگاه انقلابی به موضوعات و فعالیت‌ها داشت؛ چراکه بهترین راه برای پیشبرد امور و به نتیجه رساندن برنامه‌ها، کار انقلابی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دغدغه‌های معاونان پرورشی و فرهنگی برای ما بسیار اهمیت دارد؛ چراکه شما یک مسئول هستید و بر اساس همین مسئولیت، در استان‌ها از شما انتظار دارند.

الماسی با اشاره به دغدغه‌ها و نکات مطرح‌شده در این گردهمایی توسط معاونان پرورشی و فرهنگی استان‌ها، ادامه داد: نکاتی که معاونان مطرح کردند قابل پیگیری است و حتما مورد توجه خواهد بود، زیرا دغدغه‌های شما برای پیشبرد اهداف متعالی وزارت آموزش‌و‌پرورش مهم است.

مدیرکل دفتر وزارتی تاکید کرد: ساختار وزارت آموزش و پرورش در حال اصلاح است و امیدواریم مجموعه پرورشی را با اعتبار خوبی تقویت کنیم.

وی افزود: موضوعات نیروی انسانی و دغدغه‌های مربیان پرورشی و فرهنگی را با جدیت پیگیری می‌کنیم‌ و هرچند فعالیت‌های آموزش و پرورش در دوران شیوع کرونا تحت تاثیر قرار گرفت اما پیگیری جدی مسائل فرهنگیان برای دولت مردمی در اولویت بوده و خواهد بود.

الماسی با اشاره به ضرورت آسیب‌شناسی فعالیت‌های پرورشی، اظهار داشت: این آسیب‌شناسی باید انجام شود تا بتوانیم برنامه‌ریزی و فعالیت‌های بهتر و موثرتری نسبت به گذشته داشته باشیم و اهداف تربیتی و پرورشی را مطابق با آنچه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید شده است، محقق سازیم.

مدیرکل دفتر وزارتی ادامه داد: برای کار انقلابی باید به شخصیت مربی (به عنوان فرد تاثیرگذار بر دانش‌آموز) توجه شود، چراکه شخصیت، به رفتار مربی جهت و شکل می‌دهد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: شخصیتِ موثر، وثاقت علمی و مهارت مربی باید مورد توجه باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار