مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

احیای مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی استان اصفهان پس از 10 سال

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد حدود یک دهه پیش بود که آخرین مسابقه ورزشی بانوان فرهنگی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
احیای مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی استان اصفهان پس از 10 سال

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در مراسم اختتامیه رقابت‌های ورزشی بانوان فرهنگی استان اصفهان اظهار کرد: از حضور همه بانوان فرهنگی در این رویداد ورزشی تشکر می‌کنم.

وی افزود: حدود یک دهه پیش آخرین مسابقه ورزشی بانوان فرهنگی استان برگزار شد که که شروع مجدد برگزاری این رقابت‌ها را به فال نیک می‌گیریم.

ابراهیمی گفت: رابطه معلمان تربیت‌بدنی با دانش‌آموزان فراتر و صمیمانه‌تر از معلمان سایر رشته‌هاست و اگر معلمان سایر دروس نیز ورزشکار باشند، دانش‌آموزان به صورت ویژه از آنها الگوپذیری می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: باید کاری کنیم که دانش‌آموزان ما دارای هویت اسلامی ایرانی والایی باشد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات مزین به نام شهیدی است که همه هستی خود را داد تا نام اسلام و ایران باقی بماند و شهید هادی به عنوان یک ورزشکار پهلوان قهرمان بوده است؛ برخی ورزشکاران اخلاق قهرمانی دارند و بعد از گذشت قرن‌ها یادشان باقی مانده است، چرا که الگو بودن آنها برای جامعه تثبیت شده است.

ابراهیمی تصریح کرد: بانوان کشور امروز در میدان‌های بین‌المللی با پوشش اسلامی ایرانی و با افتخار به آن، مدال‌آور می‌شوند و پرچم ایران را به اهتزاز در می‌آورند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در پایان گفت: دولت مردمی و وزارت آموزش و پرورش بنای توجه ویژه به مسابقات ورزشی دارند و در این زمینه نیز با وزاتخانه تفاهم‌نامه‌هایی برای تقویت ورزش قهرمانی و همگانی دانش‌آموزان و فرهنگیان منعقد کرده‌ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار