فرزندان شهید شاغل در آموزش و پرورش قم تجلیل شدند

قم (پانا) - آئین تجلیل از فرزندان شهید شاغل در آموزش و پرورش استان قم، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
فرزندان شهید شاغل در آموزش و پرورش قم تجلیل شدند

آئین تجلیل از فرزندان شهید شاغل در نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان قم، روز گذشته طی مراسمی در تالار فرهنگیان قم برگزار شد. در این مراسم، علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در سخنانی عنوان کرد: شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و به نوعی از فرزندان خود مراقبت می‌کنند.

وی با اشاره به برد بلند جمهوری اسلامی در دل‌های عاشقان این نظام در دنیا، عنوان کرد: بسیاری از دوستان کشور ما در دورترین نقاط، بیش از فرزندان خود، نگران نظام جمهوری اسلامی هستند.

رحیمی ادامه داد: از سوی دیگر، دشمنان انقلاب نیز همواره مترصد این هستند که به خیال خام خود، به آن ضربه بزنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم تاکید کرد: بنا بر اعتقادات ما، شهدا زنده‌اند و ناظر و شاهد اعمال ما هستند و ما در این مجلس، میزبان فرزندان شهدای والامقامی هستیم که با ایثار و فداکاری از جان خود گذاشتند تا نام اسلام در جهان زنده بماند.

وی ادامه داد: همه ما باید تلاش کنیم تا دستاوردهای انقلاب اسلامی و خون شهدای والامقام را به‌خوبی حفظ و آن را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

حجت الاسلام حسن هنرمند، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز در این مراسم، اظهار کرد: برگزاری جلسات مرتبط با شهدا در دستگاه هایی همچون آموزش و پرورش موجب بررسی و اجرای قوانین مرتبط با جامعه ایثارگری است و انشاءالله چنین جلساتی در مناطق آموزش و پرورش قم نیز تشکیل شود.

در ابتدای این مراسم، فرزند شهید شکیبایی، معاون آموزشی دبیرستان امامی ناحیه 4، فرزند شهید حیدری، مدیر آموزشگاه سمیه ناحیه 3، فرزند جانباز شهید جعفری، معلم مدرسه ابتدایی شاهد مریم ناحیه یک و سید رحیم حسینی فرزند شهید و مسئول اداره شاهد و ایثارگران ناحیه 4 قم در سخنانی، یاد و خاطره پدران شهید خود و دیگر شهیدان عزیز را گرامی داشتند.

مراسم فوق با اجرای گروه سرود ساقی کوثر همراه بود؛ در پایان به 14 نفر به قید قرعه هدایایی تقدیم شد.

در این مراسم که به همت ستاد شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش قم برگزار شد، روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق آموزش و پرورش قم و رضا زینال بک مسئول امور ایثارگران استانداری قم نیز حضور داشتند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار