معاون اجرایی دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

سلامت و پیشگیری در مقاطع مختلف دارای اهمیت است

تبریز (پانا) - معاون اجرایی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره بر اینکه نسل آینده باید سلامتی کامل خود را داشته باشند، بر اهمیت سلامت و پیشگیری در مقاطع مختلف تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
سلامت و پیشگیری در مقاطع مختلف دارای اهمیت است

حسین خسروشاهی در در مراسم افتتاحیه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی با گرامیداشت یاد و خاطر شهید بهشتی و یارانش گفت: بحث سلامت و پیشگیری در حوزه بهداشت تعریف شده و حائز اهمیت است. حتی قبل از ازدواج در رابطه با سلامت باروری مراحل مشاوره ازدواج، دوران بارداری، دوران زایمان و در نهایت دوران ابتدایی و بزرگسالی اقدامات صحیح و لازم انجام می‌گیرد تا نسل آینده سلامتی کامل خود را داشته باشند.

وی ادامه داد: انتظار داریم همکارانی که در این عرصه خدمت می‌کنند با اقداماتی که در این پایگاه ها انجام می‌دهند اختلال هایی که در دوران کودکی برای کودکان رخ می‌دهد از آنها جلوگیری لازم را بکنند تا این اختلالات پیشرفت نکند و کودکان با آرامش خاطر مراحل تحصیل خود را ادامه دهند.

خسروشاهی در پایان گفت: امید است بتوانیم با همکاری شما عزیزان قدم های ارزشمندی در این راه برداریم و بتوانیم از پیش روی این اختلالات جلوگیری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار