دبیر ستاد امر به معروف استان قم:

شوراهای امر به معروف در تمامی اصناف قم تشکیل شود

قم(پانا) -دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم گفت ضرورت دارد شوراهای امر به معروف در تمامی اصناف تشکیل شود.

کد مطلب: ۱۲۸۹۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
شوراهای امر به معروف در تمامی  اصناف قم تشکیل شود

حجت الاسلام والمسلمین گرجی در جلسه شورای تخصصی اصناف با حضور رییس اتاق اصناف و نماینده نیروی انتظامی و نمایندگان اصناف استان در اتاق اصناف با گرامیداشت هفته اصناف و تقدیر از تلاش صنوف اظهار داشت: نگاه دین اسلام به متصدیان صنوف مختلف، حبیب خداست؛ کاسبان، حبیبان خدا هستند و با نگاه دینی همه عزیزان در همه صنف ها دارند مجاهدت می کنند و جهادگران جبهه اقتصاد هستند چرا که کسب روزی حلال، همچون جهاد در راه خداست.

وی با قدردانی از دست اندرکاران در تشکیل این جلسه بیان کرد: جلسه با هدف بررسی مصوبات جلسات گذشته استریال در این راستا مصوباتی در جلسات جمع بندی شده وبررسی دقیقی در مورد فعالیت های و اجرایی شدن مصوبات و پیگیری برای تحقق کامل آن مورد تاکید است.

گرجی عنوان کرد: بررسی کمی و کیفی شوراهای امر به معروف اصناف مختلف و تبیین چشم انداز پیش رو و توجه به شرح وظایف و آئین نامه جدیدی که برای شوراهای اصناف و مخصوصا شورای مرکزی امر به معروف و نهی از منکر اصناف استان اهمیت زیادی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در ابلاغیه جدید 11 عضو برای شورای مرکزی امر به معروف و نی از منکر استان پیش بینی و وظایفی تعیین شده که باید پیگیری لازم اتخاذ شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم تصریح کرد: شوراهای امر به معروف در اصناف باید در همه صنوف تشکیل شوند، به خصوص اینکه بسیاری از مشکلات با تشکیل این شوراها قابل حل است به شرط اینکه اعضا به صورت جدی نیز فعالیت داشته باشد و ارائه گزارش دقیق از فعالیت های شوراها براساس اقدامات به صورت فصلی ضروری است.

گرجی افزود: طرح حجاب و عفاف به صورت جامع راه حلی برای مشکلات دیده است و همه دستگاها متعهد شده اند هر اداره و سازمانی و نهاد حاکمیتی که در کارمندان بی حجابی باشد تذکرات لازم و سپس اخطار و با برخورد قانونی مواجه باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار