امام جمعه شهرستان قرچک:

جبهه جهادی امروز، در حوزه فرهنگی است

قرچک(پانا)- امام جمعه قرچک در جلسه شورای امر به معروف شهرستان، جبهه جهادی امروز را در حوزه فرهنگی عنوان کرد و گفت پرداختن به موضوع امر به معروف بیش از پیش ضرورت دارد.

کد مطلب: ۱۲۹۸۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
جبهه جهادی امروز، در حوزه فرهنگی است

جلسه شورای امر به معروف شهرستان قرچک به ریاست حجت‌الاسلام حجت‌اله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک، فرمانده سپاه، دادستان، شهردار و دیگر مسئولان فرهنگی برگزارشد.

امام جمعه شهرستان قرچک در این جلسه اظهار کرد: جلسات امر به معروف باید با جدیت بیشتری دنبال شود چرا که می بایست به بحث اخلاق بیش از پیش رسیدگی شود، امروز بیشترین مشکلات را در بحث فرهنگی مخصوصا اخلاقی داریم.

حجت الاسلام اسماعیلی افزود: راهبردها، امروز صرفا دفاع در برابر جنگ فرهنگی است، تبیین تحریف‌ها و مقابله با تهاجم‌ها است، این بار باید برنامه ریزی شود تا تحولی در حوزه فرهنگی ایجاد شود.

امام جمعه شهرستان قرچک با انتقاد به عدم حضور برخی از مسئولان در جلسه شورای امر به معروف بیان کرد: موضوع امر به معروف یک بحث بسیار حیاتی است، ما باید در این حوزه بیش از پیش توجه کنیم، جبهه امروز در حوزه فرهنگی است و امیدوارم که عدم حضور برخی مسئولین در این جلسه توجیح قابل قبولی داشته باشند.

خبرنگار دانش‌آموز: راضیه‌ یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار