بررسی طرح استیضاح وزیر صمت؛ نتیجه فردا اعلام می‌شود

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بررسی استیضاح وزیر صمت در کمیسیون متبوعش خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
بررسی طرح استیضاح وزیر صمت؛ نتیجه فردا اعلام می‌شود

مصطفی طاهری در تشریح نشست امروز (دوشنبه 6 تیر) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: براساس قانون آئین‌نامه داخلی مجلس در نشست امروز طرح استیضاح وزیر صمت که به کمیسیون ارجاع شده بود، مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخلاف آنچه در برخی رسانه‌ها مطرح شده بود، در جلسه امروز بحث‌های کارشناسی مناسبی انجام گرفت، افزود: طرح استیضاح وزیر صمت 2 محور داشت؛ نخستین محور مربوط به صنعت خودرو به‌ویژه موضوع قیمت و دومین محور نیز معدن علی‌الخصوص اکتشاف در این حوزه بود.

وی اضافه کرد: در نشست امروز نمایندگان مشکلات را با ارائه اعداد و آمار بیان کردند و وزیر نیز پاسخ های خود را ارائه کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه ما منتظر نظر نمایندگان هستیم، تصریح کرد: اگر نمایندگان قانع شده باشند باید به ما اعلام کنند تا، فردا نتیجه اینکه استیضاح انجام خواهد شد یا استیضاح کنندگان قانع شدند را اعلام کنیم.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه تا صبح امروز تعداد امضاکنندگان استیضاح حدود 32 نفر بود، ادامه داد: براساس قانون آئین‌نامه داخلی مجلس اگر تعداد متقاضیان کمتر از 10 نفر شود، استیضاح بایگانی می‌شود اما اگر تعداد امضاها از 10 نفر کمتر نشود، پس از اعلام کمیسیون به صحن علنی مجلس، این موضوع در نخستین نشست علنی مجلس اعلام وصول می‌شود.

طاهری با بیان اینکه جلسه امروز کمیسیون نشست خوبی بود و مباحث مناسبی مطرح شد، اضافه کرد: در این نشست به موضوع تفکیک وزارت بازرگانی که در جلسه دولت مطرح شده نیز اشاره شد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن افزود: برخی نمایندگان در جلسه امروز مطرح کردند که از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند و برخی دیگر نیز قانع شدند که همکاران باید نتایج را به صورت مکتوب به ما اعلام کنند.‌

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار