دانش‌آموزان جعفرآباد قم در گفت‌و‌گو با پانا؛

تابستان، بهترین فرصت برای کشف استعداد‌هاست

قم(پانا) - دانش‌آموزان مدارس شهرستان جعفرآباد قم در نظرات خود تعطیلات تابستانی را بهترین فرصت برای کشف استعداد‌ها مطرح کردند.

کد مطلب: ۱۲۸۹۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تابستان، بهترین فرصت برای کشف استعداد‌هاست

فصل تابستان که از راه می رسد، موضوع اوقات فراغت و توجه به استعدادهای دانش آموزان در کانون توجه همگان قرار می گیرد.

از این رو، تعدادی از دانش آموزان مدارس شهرستان جعفرآباد قم در گفتگو با پانا به بیان دیدگاه های خود در این مورد پرداختند.

اعظم زیرک، پایه هشتم آموزشگاه آیت الله سعیدی اظهار داشت: «سه ماه تعطیلی تابستان می‌تواند برای ما دانش آموزان بسیار مفید باشد. من سعی میکنم در این چند ماه به استعداد های خود پی ببرم.»

ویدا علیوی، دانش آموز پایه هشتم این آموزشگاه گفت: «من سعی میکنم به کلاس های ورزشی بروم و از این تعطیلات برای سلامتی استفاده کنم و می خواهم دورسی را که کمی در آن ضعف دارم را تمرین کنم.»

مریم غم انگیز، دانش آموز پایه هفتم نیز نظر خود را از تعطیلات تابستانی این گونه بیان کرد: «من خیلی به هنر علاقه دارم و پس از به اتمام رساندن، امتحانات خرداد ماه در کلاس های نقاشی ثبت نام کردم. که سعی دارم استعدادم را در هنر کشف کنم.»

همچنین ریحانه فارسی، دانش آموز پایه ششم مدرسه حضرت زینب (س) جعفرآباد گفت: «من بسیار به گیاهان علاقمند هستم و در این سه ماه تعطیلات تلاش می‌کنم که یک گلخانه‌ای کوچک در منزل خود برپا کنم.»

رقیه احمدی، دانش آموز پایه هشتم آموزشگاه آیت الله سعیدی عنوان کرد: «کلاس های درسی مانند کلاس زبان انگلیسی خیلی می‌تواند در این سه ماه به ما کمک کند. من در این کلاس ها ثبت نام کرده‌ام که برای پایه های دیگرم نیز مفید است.»

دانش آموز خبرنگار: نرگس فارسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار