با برگزاری ده‌ها فعالیت و برنامه فرهنگی هنری صورت گرفته است:

تدارک گسترده تابستانی مراکز کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی برای کودکان و نوجوانان

تبریز (پانا) - مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اجرای ده‌ها کارگاه و فعالیت فرهنگی هنری تدارک گسترده‌ای برای فصل تابستان و غنی سازی اوقات فراغت در نظر گرفته‌اند.

کد مطلب: ۱۲۸۹۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تدارک گسترده تابستانی مراکز کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی برای کودکان و نوجوانان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اعلام این مطلب تأکید کرد: با توجه به کاهش چشمگیر همه‌گیری کرونا و پیش بینی استقبال کودکان و نوجوانان از برنامه‌های حضوری در تابستان مراکز کانون در سراسر استان تدارک گسترده‌ای را به همراه کارگاه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی هنری شاد و جذاب در نظر گرفته‌اند.

علی بینش با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ کارگاه در موضوعات فرهنگی هنری و ادبی به صورت حضوری از ابتدای تابستان در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شده است تصریح کرد: بیش از ۶۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری و ادبی در قالب فعالیت‌های عمومی و کارگاه‌های تخصصی در مراکز کانون استان در حال برگزاری است و با توجه به استقبال کم نظیر خانواده‌ها از این کارگاه‌ها پیش‌بینی می‌شود بر این تعداد افزوده شود.

وی نقاشی، سفالگری، آموزش مفاهیم قرآنی، خوشنویسی، پرورش خلاقیت، مهارت‌های زندگی نظیر خودباوری و اعتماد به نفس و مثبت اندیشی، همچنین رباتیک و برنامه نویسی، املا شیرین، فلسفه برای کودکان، روانخوانی، موسیقی ارف، کاردستی و ضریب بری با گچ، قصه‌گویی، داستان نویسی و نوشتن خلاق را از جمله عناوین این کارگاه ها برشمرد و در عین حال تصریح کرد: پرورش تفکر، کشف استعدادها، تقویت خلاقیت و حس خودباوری و اعتماد به نفس از طریق مهارت‌های هنری و فرهنگی هدف اصلی برگزاری این فعالیت‌ها است.

وی با بیان اینکه امانت کتاب و کتابخوانی و توسعه فرهنگ نهضت مطالعه به عنوان فعالیت زیربنایی و بنیادین در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: تمامی این فعالیت‌ها و کارگاه‌ها با محوریت کتاب و کتابخوانی اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون استان اظهار امیدواری کرد که با توجه به استقبال گسترده و کم نظیر خانواده‌ها و ثبت‌نام فرزندان خود در این کارگاه‌ها تابستانی با نشاط و پرخاطره برای کودکان و نوجوانان عزیز رقم زده شود.

بینش در عین حال از دیگر خانواده‌های علاقمند خواست برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه برنامه‌های تابستانی به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار