نشست هم‌اندیشی مدیران و نخبگان رسانه استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا) - نشست هم‌اندیشی مدیران و نخبگان رسانه استان بوشهربا حضور فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، معاونین استاندار ، مسئول ستاد نماز جمعه بوشهر ، رئیس بسیج رسانه استان و مدیران اصحاب رسانه در حسینیه ثار الله بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم‌اندیشی مدیران و نخبگان رسانه استان بوشهر برگزار شد

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در نشست هم‌اندیشی مدیران و نخبگان رسانه استان باتأکید بر توجه به جهاد تبیین در ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت : اصحاب رسانه و خبرنگاران نقش مهمی در جنگ نرم و فرهنگی دشمن دارند و در این راستا باید دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب جهاد تبیین در اولویت قرار دهند.

رزمجو افزود: دشمن در تلاش است دستاوردهای انقلاب اسلامی را در افکار جوانان که دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی را ندیده‌اند مخدوش کند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: اصحاب رسانه با فعالیت‌های خود سبب بیداری قشرهای مختلف جامعه به‌ویژه جوانان هستند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از نفوذ دشمن در لایه‌های مختلف جامعه خبر داد و بیان کرد: دشمن از طریق فضای مجازی تا دورافتاده‌ترین روستاها نفوذ می‌کند که باید تلاش شود با مشارکت دستاوردهای نظام را برجسته و نسبت به امیدآفرینی در جامعه اقدام شود.

اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت : پاسخگویی به مردم یکی از فلسفه‌های نظام مدیریتی است و نقد منصفانه از سوی رسانه‌ها و صاحب‌نظران می‌تواند در امور مختلف راهگشا باشد.

پورات توجه به منشور اخلاقی مقام معظم رهبری را یکی از رسالت‌های مهم اصحاب رسانه دانست و تأکید کرد رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار دقیق و هوشمندانه و با مطالعه همه امور جامعه و مطالبات مردم را پیگیری می‌کنند.

او گفت : رسانه‌ها در کنار انتقادهای سازنده راهکارهای اثربخش نیز ارائه دهند.

علی باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهرگفت : رسانه‌ها و نهادهای مردمی زبان گویا و پیگیری کننده مطالبات مردم هستند و نقش مهمی در اطلاع‌رسانی دارند.

وی رسانه‌ها و خبرنگاران را فرهنگسازی جامعه مهم دانست و بر توجه به نقش ارتقا بصیرت اقتصادی از سوی اصحاب رسانه تأکید کرد.

باستین تصریح کرد: اقدام شجاعانه دولت در اجرا طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها قابل تحسین است و آثار این اقدام حداکثر تا 2 سال آینده در جامعه نمودار می‌شود.

باستین از همراهی و همبستگی اصحاب رسانه در استان قدردانی کرد و گفت: در استان بوشهر طرح مردمی سازی یارانه‌ها با همکاری و همدلی بین رسانه‌ها، مدیران دستگاه‌های اجرایی و همراهی مردم به بهترین نحو مطلوب شکل گرفت و به طور یقین در ادامه خیر و برکت اجرا این طرح نصیب جامعه می‌شود.

باستین تاکید کرد: اصحاب رسانه باید پیوند دهنده ارتباط مردم و دولت باشد.

عبدالله نجفی رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت : این نشست با هدف ایجاد همدلی و هم‌افزایی بین اصحاب رسانه و مدیران برگزار می‌شود.

نجفی افزود: هدف از برگزاری نشست هم اندیشی با مسئولان و اصحاب رسانه انسجام و هم افزایی بیشتر در خصوص جهاد تبیین است .

او افزود: بر اساس منویات مقام معظم رهبری جهاد تبیین در راستای مقابله با جنگ نرم است. بنا برین یکی از وظایف مدیران رسانه ها استفاده از توان رسانه ای در آگاهی نسبت به توطته ها و ترفند های دشمنان اسلام است .

رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر تاکید کرد :تقویت رسانه‌ها موجب ارتقا توان جبهه انقلاب اسلامی در تمامی زمینه‌ها به‌ ویژه در جنگ روایت‌ها و جهاد تبیین و همچنین حمایت از رسانه ها بسیار ضروری است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار