مدیر هنرستان کار و دانش علم و صنعت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر:

نگاه عمیق دانش‌آموزان و والدین به موضوع انتخاب رشته‌ دانشگاهی یک ضرورت مهم است

اسلامشهر (پانا) - مدیر هنرستان کار و دانش علم و صنعت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، نگاه عمیق والدین و دانش‌آموزان را در راستای انتخاب رشته‌های فنی در دانشگاه همراه با بهره‌مندی از مشاوره جهت ساختن آینده را یک ضرورت مهم برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
نگاه عمیق دانش‌آموزان و والدین به موضوع انتخاب رشته‌ دانشگاهی یک ضرورت مهم است

در دومین همایش آشنایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم با فضای دانشگاه و برگزاری دوره کارورزی در تابستان1401 که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد، حسین قلی زاده مدیر هنرستان کار و دانش علم و صنعت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، در سخنانی، نگاه عمیق والدین و دانش‌آموزان را در راستای انتخاب رشته‌های فنی دردانشگاه همراه با بهره‌مندی از مشاوره جهت ساختن آینده را یک ضرورت مهم برشمرد.

علیرضا عراقیه، دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و متخصص حوزه برنامه‌ریزی درسی نیز به عنوان سخنران اصلی همایش، ویژگی‌های افراد موفق را توانمند درراه یادگیری مداوم، داشتن هدف سخت، خودرا درگیر قضاوت دیگران نکردن، ورود با انگیزه درونی به دانشگاه، برخورداری از تلاش، مشورت و خود ارزیابی عنوان کرد.

در این همایش معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، عضو شورای شهر و مدیر سازمان فرهنگی، هنری و اجتماعی شهرداری اسلامشهر نیز حضور داشتند.

خبرنگار: نازنین سرایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار