وحیدی: سیاست‌های اقتصادی دولت راه نجات اقتصاد کشور است

عده‌ای در خارج و داخل در حال تلاش هستند که نشان دهند سیاست‌های اقتصادی دولت به نفع مردم نیست/ اقتصاد کشور باید از بن‌بست‌هایی که ایجاد شده، نجات یابد

تهران (پانا) - وزیر کشور سیاست‌های اقتصادی دولت را به نفع مردم دانست و گفت این سیاست‌ها در بلند مدت به نفع مردم و راه نجات اقتصاد کشور است.

کد مطلب: ۱۲۸۸۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
وحیدی: سیاست‌های اقتصادی دولت راه نجات اقتصاد کشور است

احمد وحیدی امروز در حاشیه همایش حکمرانی مردمی در اقتصاد و تبیین گفتمان دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نگاه اشتباهی است که توانمندی‌های خود را از غرب طلب کنیم. این رویکرد، درماندگی و واماندگی است. غرب و آمریکا هیچ زمانی صلاح مملکت ما را نخواسته‌اند و تلاش کردند جلوی پیشرفت‌های علمی ما را بگیرند و ترور دانشمندان ما را محکوم نکردند. مشخص است آن‌ها مخالف توسعه علم و دانش ما در کشور هستند اما ما راه خود را پیدا کردیم و مسیر پیشرفت بر روی دوش دانشمندان کشورمان شکل گرفته است.

وزیر کشور در‌خصوص تبلیغات منفی دشمن درباره برنامه‌های اقتصادی دولت نیز گفت: عده‌ای در خارج و داخل در حال تلاش هستند که نشان دهند سیاست‌های اقتصادی دولت به نفع مردم نیست؛ در صورتی که این سیاست‌ها در بلند مدت به نفع مردم و راه نجات اقتصاد کشور است.

وی ادامه داد: اقتصاد کشور باید از بن‌بست‌هایی که ایجاد شده، نجات یابد. رفته رفته هم مردم با سیاست‌های دولت آشنا می‌شوند. در ابتدا دولت فرصت کافی نداشت تا سیاست‌های خود را تبیین کند و اقناع مردم صورت بگیرد اما هرچه جلوتر می‌رویم اعتماد مردم بیشتر می‌شود و آحاد ملت توجه بیشتری به این سیاست‌ها خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار