«نجات» علیهان منتشر شد

تهران (پانا) - اثر جدید علیهان با عنوان «نجات» منتشر شد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
«نجات» علیهان منتشر شد

به گزارش روابط عمومی اثر، احسان آران تنظیم کننده و مدیر برنامه گفت: از دو سال پیش به دنبال جذب استعدادهای جوان از سن ۱۸ تا ۲۲ سال بودیم که از بین چندین نفر علیهان را انتخاب کردیم زیرا واقعا صدای خوبی داشت و می دانستیم که آینده خوبی در انتظار این هنرمند جوان است.
این تنظیم کننده در ادامه بیان کرد: اولین اثر این خواننده اردیبهشت ماه منتشر شد که با استقبال مخاطبان مواجه شد در نتیجه تصمیم گرفتیم اثر دوم این هنرمند را منتشر کنیم.
وی افزود: دومین اثر این خواننده با عنوان «نجات» منتشر شد که تنظیم اثر و نوازندگی پیانو و سازهای کوبه ای به عهده من بوده و ملودی توسط پوریا متابعان انجام شده است. همچنین متین موسوی نوازنده گیتار و سهیلا گلعلی زاده تهیه کننده این اثر هستند.
این هنرمند در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه مارکت موسیقی دچار تکرار شده است و آثاری که منتشر می شود همه شبیه هم هستند. گوش مردم از موسیقی های تکراری خسته شده است در نتیجه تصمیم گرفتیم از خواننده های جوان که واقعا استعداد دارند حمایت کنیم. وظیفه تهیه کنندگان موسیقی این است که استعدادهای جوان را پرورش دهند و برای گوش مخاطبان ارزش قائل شوند زیرا حق مردم است که اثر خوب بشنوند.
وی عنوان کرد: متاسفانه سالیان زیادی است که آثار ماندگار منتشر نمی شود در صورتیکه اثری که منتشر می شود باید حرفی برای گفتن داشته باشد. نباید در آثار موسیقایی از کلمات عجیب و غریب استفاده کنیم بلکه باید روی موسیقی و ترانه های درست تمرکز کنیم.
وی در پایان گفت: ما در آثار این هنرمند جوان سعی کردیم از فضای خلوت و درست استفاده کنیم. من چشم انداز خوبی را نسبت به آینده این استعداد جوان می بینم و آثار بعدی او پس از اخذ مجوز منتشر و در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار