رئیس اداره آتش‌نشانی کاشمر:

علت حریق سینما ایران کاشمر، مشخص شد 

کاشمر (پانا) - رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر از حریق سینما ایران کاشمر خبر دارد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
علت حریق سینما ایران کاشمر، مشخص شد 

امیر نژادرحیم، در گفت و گو با پانا گفت: طی تماس تلفنی در ساعت 18و 20 دقیقه عصر دیروز مبنی بر آتش‌سوزی در سینما ایران بلافاصله تیم آتش‌نشانی از ایستگاه قائم که نزدیک‌ترین مرکز به محل حریق بود اعزام شد.

وی افزود: با توجه به حجم و گسترش بالای حریق، نیروهای کمکی از ایستگاه مرکزی شهید چمران به محل اعزام شد و عملیات اطفای حریق انجام شد و مهار آتش با تلاش دو ساعته 5 اکیپ آتش‌نشان از دو مرکز قائم و شهید چمران بوده و برای حریق در قسمت لابی سالن سینما اتفاق افتاده است و خسارت چندانی به سالن اصلی وارد نشده است.

اتصال برق، باعث آتش‌سوزی سینما ایران کاشمر شد

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر علت حریق را گفت: بخاطر اتصال برق در ناحیه کولرگازی بوده و با توجه به اینکه در مجاورت مواد اشتغال قرار داشته باعث گسترش حریق به فضاهای سینما شده است.

وی در پایان با انتقاد از ازدحام جمعیت در زمان وقوع آتش‌سوزی افزود: با وجود کم‌عرض بودن خیابان و حضور خودروهای سنگین در محل به دلیل حجم سنگین ترافیک این موضوع مانع خدمات‌دهی به موقع شد و از شهروندان درخواست می‌کنیم در این مواقع از محل حادثه دور شوند.

سینما ایران کاشمر به‌ عنوان تنهاترین سینمای شهرستان که طی سال‌ های اخیر توسط شهرداری نوسازی شده بود، دیروز دچار آتش‌سوزی شد.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار