۲۸ خرداد روز مهم باشگاه استقلال؛ بلیت سرمربی جدید رزرو شد

همه‌چیز درباره روند مذاکرات با مربی دو تابعیتی

تهران (پانا) - مذاکرات باشگاه استقلال با الکساندر نوری به مراحل پایانی خود رسیده و تنها بخش باقی‌مانده موضوع قرارداد ریالی یا دلاری مربی دوتابعیتی مورد نظر استقلال است.

کد مطلب: ۱۲۸۷۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
۲۸ خرداد روز مهم باشگاه استقلال؛ بلیت سرمربی جدید رزرو شد

به گزارش خبرورزشی، ظرف ۴۸ ساعت گذشته مشخص شد باشگاه استقلال به شکل رسمی و جدی در حال مذاکره با الکساندر نوری مربی ۴۲ ساله دو تابعیتی ایرانی آلمانی است. یکی از مدیران باشگاه استقلال با اشاره به این موضوع که نوری پاسپورت ایرانی دارد و باید قراردادش را به صورت ریالی با باشگاه استقلال ببندد این موضوع را در روزهای اخیر مطرح کرده و مشخص شد مدیران باشگاه استقلال در هر زمینه ای نظر الکسی را جلب کرده اند و چیزی به عقد قرارداد رسمی و حضور نوری در تهران باقی نمانده است.

از طرفی محمد مومنی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال روز یکشنبه در مصاحبه‌ای با رسانه‌ها اعلام کرد در حالی که قرار بود تکلیف سرمربی استقلال تا روز دوشنبه هفته جاری روشن شود اما به دلیل پاره ای مشکلات در روند مذاکرات، این موضوع به پایان هفته موکول شد!

اخبار رسیده از راهروهای باشگاه استقلال حاکی از آن است که تنها موضوع باقی مانده بین آجرلو و نوری، عقدقرارداد مالی ریالی و یا دلاری بین طرفین است. ظاهراً نوری در این ارتباط تاکید دارد قراردادش را ریالی نمی‌بندد و باشگاه استقلال نیز تاکید دارد با توجه تابعیت ایرانی نوری و داشتن پاسپورت کشورمان، قراردادش باید ریالی بسته شود! در همین ارتباط گفته میشود سردار آجرلو که اعتقاد ویژه‌ای به الکساندر نوری دارد و تقریباً کار جذب او را تمام شده می‌داند از باشگاه خواسته برای حضور این مربی در تهران بلیت پرواز به تهران را نیز رزرو کنند.

۲۸ خرداد روز مهم باشگاه استقلال؛ بلیت سرمربی جدید رزرو شد/ همه چیز درباره روند مذاکرات با مربی دوتابعیتی

گفته می‌شود موضوع مذاکرات مالی بین استقلال و نوری قرار است به طور تمام و کمال طی امروز و فردا حل و فصل شود. ظاهراً آجرلو در صحبت با مدیران مالی و اقتصادی باشگاه استقلال به این موضوع پرداخته که با توجه به توانایی شرایط فعلی استقلال بعد از جدایی مجیدی و حساسیت هواداران، در صورتی که نتواند نوری را مجاب به عقد قرارداد ریالی کند شاید با این مربی قرارداد دلاری ببندد.

اما نکته مهم تر در این زمینه این است که مدیران استقلال برای تسریع بخشیدن به روند مذاکرات، پیشاپیش بلیت پرواز نوری به تهران را هم تهیه کرده و برایش ارسال کردند تا وی در آخرین ساعات روز جمعه بیست و هفتم خرداد به سمت کشورمان حرکت کرده و بامداد روز شنبه بیست و هشتم به تهران برسد.

شایان ذکر است؛ تنها موضوعی که ممکن است این سفر را لغو و یا به تاخیر بیندازد مسائل مالی است. چون با توجه به افزایش بی سابقه قیمت دلار در روزهای اخیر و عبور از مرز ۳۴ هزار تومان مدیران باشگاه استقلال نسبت به این موضوع به شدت تشویش دارند که مبادا با عقد قرارداد ارزی با الکساندر نوری و افزایش دوباره و چندباره قیمت دلار، منابع مالی باشگاه استقلال قادر به پرداخت قرارداد نوری نباشد. چرا که استقلال بابت ضمانت پرداخت پول اعضای خارجی اش باید به سازمان لیگ مدرک ارائه بدهد. ضمن اینکه احتمالا نوری علاوه بر خودش، دو مربی خارجی دیگر را هم تحت عنوان دستیار و مربی بدنساز به تهران خواهد آورد که این موضوع عدد و رقم پرداختی ارزی باشگاه استقلال را باز هم با افزایش مواجه خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار