بیش از ۷ هزار درخواست مردمی در سامانه ۱۲۲ آبفا نیشابور ثبت شده است

نیشابور (پانا) - مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان نیشابور اعلام کرد بیش از ۷ هزار درخواست مردمی در سه ماهه نخست سال جاری در سامانه آبفا نیشابور ثبت و رسیدگی شده است.

کد مطلب: ۱۲۸۶۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۷ هزار درخواست مردمی در سامانه ۱۲۲ آبفا نیشابور ثبت شده است

علیرضا اخویان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان نیشابور در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست سال جاری بیش از ۷ هزار تماس با مرکز مردمی پیام Crm برقرار شده، گفت: در اواخر تیرماه نشستی با حضور مسئولان ارتباط مردمی ۱۲۲ شهرستان استان خراسان رضوی با هدف ارتقای سطح مرکز ارتباط مردمی و خدمت رسانی بیشتر به مردم به میزبانی نیشابور در اردوگاه شهید رجائی باغرود برگزار می‌شود.

اخویان افزود: مرکز پیام با دریافت گزارش های مردمی از شهرستان های زیر پوشش خود، اتفاقات آب را به شهر حادثه دیده ارسال کرده و اکیپ های رسیدگی به حوادث سریعا به محل اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: 85 درصد فضای سبز نیشابور با آب شرب آبیاری می شود که از این میزان حدود ۸ تا ۱۰ درصد تولید آب در شهرستان را به خود اختصاص داده اما صنایع بزرگ نیشابور از شبکه آب و فاضلاب این شهر استفاده نمی کنند.

به گفته مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب نیشابور، برای طرح جهاد آب رسانی در روستاها طی قردادی که با قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام منعقد شده، ۹ میلیارد تومان امسال و ۱۱ میلیارد تومان نیز برای سال آینده برای اجرای این طرح در نیشابور پیش بینی شده است که اولیت روستای فهنه است.

دانش آموز خبرنگار: سیما خاکساری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار