مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان و دانش‌آموزان از ۶ تیر 1401

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان در شورای ورزش آموزش و پرورش استان کرمان با اعلام برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان و دانش‌آموزان از ۶ تیرماه جاری، گفت تلاش برای بهبود کیفیت فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان و فرهنگیان سرمایه‌گذاری است، هزینه نیست.

کد مطلب: ۱۲۸۶۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان و دانش‌آموزان از ۶ تیر 1401

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی در شورای ورزش آموزش و پرورش استان کرمان، خواستار برگزاری جلسات شورای ورزش به صورت مستمر شد و افزود: هر قدر به ورزش اهمیت داده شود و سرمایه گذاری صورت گیرد به سلامت جامعه و توسعه پایدار جامعه کمک شده است.

وی با اشاره به ورزشکاری و تنومندی و پشتکار پهلوان عطا احمدی و ساخت ٢۶٠ مدرسه توسط این پهلوان نامی استان، گفت: کسانی که کارهای بزرگ انجام داده اند بدن های سالم و فکر سالم داشته اند از جمله سردار سلیمانی که یک ورزشکار بود و فرمانده جهان مقاومت شد و دنیا را تحت تاثیر قرار داد.

وی افزود: هر قدر در تربیت بدنی و ورزش تلاش کنیم و دانش آموزان را سالم بار بیاوریم سرمایه گذاری کرده ایم و هزینه نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به نقش ورزش در توسعه پایدار توسط افراد صاحب نام اظهار کرد: بیشترین ورزشکاران ما در بحث های مختلف همراه و همگام انقلاب بودند از جمله شهید علی هاشمی فاتح هور و شهید ابراهیم هادی و شهدای دیگر که از ورزشکاران صاحب نام و ملی کشور بودند و در مقابل ظلم ایستادند و به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

رضایی گفت: اگر بتوانیم جوان شجاع، ورزشکار با بازوان ستبر تربیت کنیم که در مقابل ظالم بایستد و حامی حقوق محرومان باشد این خود توسعه پایدار است.

وی با اشاره به برنامه برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان و دانش آموزان، با تاکید بر برگزاری کیفی مسابقات، اظهار کرد: باید از ظرفیت و امکانات دستگاه های دیگر از جمله اداره کل ورزش و جوانان استان استفاده کرد و مسابقات در شرایط مطلوب و با بهره گیری از توان داوران مجرب برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: اگر بخواهیم ورزش استان را توسعه دهیم و در مسابقات قهرمانی کشور موفق و صاحب عنوان شویم بایستی برای ورزش دانش آموز سرمایه گذاری کنیم تا از ظرفیت دانش آموزان در مسابقات ملی بهره مند شویم.

شایان ذکر است مسابقات ورزشی فرهنگیان بعد از دو سال وقفه، امسال با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت حضوری، از ۶ تیرماه آغاز و تا ٣١ تیرماه ادامه دارد و مسابقات دانش آموزی از ١٧ تیرماه تا پایان تیرماه جاری برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار