فرماندار اسلامشهر:

ضرورت برخورد قاطع و بدون اغماض با محتکرین و گران‌فروشان کالاهای موردنیاز مردم

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت کم‌کاری‌ها و بی‌تدبیری‌های گذشته و تحریم‌های ظالمانه باعث شده مردم در وضعیت معیشتی سختی قرار بگیرند و در این شرایط عده‌ای نیز دست به احتکار و گرانفروشی کالاهای مورد نیاز مردم می‌زنند که با این افراد می‌بایست برخورد قاطع و بدون اغماض صورت گیرد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت برخورد قاطع و بدون اغماض با محتکرین و گران‌فروشان کالاهای موردنیاز مردم

حسین حبیبی، فرماندار شهرستان اسلامشهر در جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم بازار شهرستان در سخنانی اظهار کرد: در راستای افزایش نظارت بر فعالیت اصناف و برخورد با هرگونه کم‌فروسی و گرانفروشی در برخی از واحدهای صنفی می‌بایست از ظرفیت‌های مردمی کمک گرفت.

وی با بیان اینکه مردم باید بتوانند شکایات و انتقادات خود را به آسانی به ادارات صمت، تعزیرات حکومتی، بهداشت و دامپزشکی اطلاع‌رسانی کنند، افزود: سازوکار برقراری ارتباطات باید توسط این ادارات فراهم شود و به اطلاع مردم برسد.

فرماندار اسلامشهر به اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها توسط دولت سیزدهم اشاره کرد و ادامه داد: همه ما برای گذر از این شرایط مسئولیم و باید در حیطه کاری خود در ادارات و اتحادیه‌های صنفی برای بهبود شرایط زندگی مردم تلاش کنیم.

وی بیان کرد: کم‌کاری‌ها و بی‌تدبیری‌های گذشته و تحریم‌های ظالمانه باعث شده مردم در وضعیت معیشتی سختی قرار بگیرند و در این شرایط عده‌ای نیز دست به احتکار و گرانفروشی کالاهای مورد نیاز مردم می‌زنند که با این افراد می‌بایست برخورد قاطع و بدون اغماض صورت گیرد.

حبیبی در زمینه گلایه‌های متعدد مردم در خصوص افزایش نرخ اجاره‌بها و ودیعه مسکن در اسلامشهر خاطرنشان کرد: با مصوبه جلسه ستاد تنظیم بازار دولت سقف اجاره‌بها در سال 1400 از جمله اسلامشهر ۱۵ درصد تعیین شده که برای سال 1401 نیز همچنان قابل اجرا است و اتاق اصناف و اتحادیه مشاورین املاک می‌بایست در این خصوص اطلاع‌رسانی کنند و از وارد آوردن فشار مضاعف به مستاجران جلوگیری کنند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار