فرماندار شهرستان دماوند:

توسعه ورزش در جامعه، بسترسازی رفاهی، کارآمد و‌ متناسب لازم دارد

رودهن (پانا) - فرماندار شهرستان دماوند در نشست بررسی مشکلات اماکن ورزشی رودهن، توسعه فعالیت‌های ورزشی در میان افراد جامعه را نیازمند بسترسازی‌های رفاهی، کارآمد، متناسب و‌ جدی مسئولان دانست که آنها متعهدانه در این مسیر تلاش می‌کنند، چرا که نوجوانان و جوانان ما باید امکان ورزش در یک شرایط مطلوب را داشته باشند.

کد مطلب: ۱۲۸۶۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
توسعه ورزش در جامعه، بسترسازی رفاهی، کارآمد و‌ متناسب لازم دارد

نشست بررسی مسائل و مشکلات ورزشی رودهن با حضور رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند، علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و بخشدار رودهن و رییس اداره ورزش و‌ جوانان رودهن برگزار شد.

رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند در این جلسه گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته با بی‌توجهی به اماکن ورزشی در شهر رودهن باعث مستهلک شدن آنها شده است که نیازمند رسیدگی است و ضروری است جهت بهره‌مندی جوانان از امکانات مناسب ورزشی و شکوفایی استعدادها پروژه‌های نیمه تمام ورزشی رودهن تکمیل و ساماندهی شود.

وی افزود: زمین چمن فوتبال شهر رودهن نیز متاسفانه به دلیل عدم رسیدگی در گذشته کیفیت خود را از دست داده است و مناسب انجام ورزش فوتبال نیست و استخر غدیر این شهر هم نیازمند تعمیر و تجهیز مجدد است.

طاهرخانی در ادامه مطرح کرد: سالن ورزشی چند منظوره آبعلی نیز در گذشته مورد بازدید قرار گرفته است که از وضعیت مناسبی برخودار نیست و از این بابت شرمنده مردم هستیم. برای ایجاد وضعیت مطلوب باید تلاش ‌کنیم و سریعا آن را به بهره‌برداری برسانیم که البته با نگاه ویژه مدیرکل محترم ورزش و جوانان تصمیمات خوبی در بهبود وضعیت اماکن ورزشی اتخاذ خواهد شد.

طی‌ بازدیدی که از اماکن ورزشی آبعلی به همراه مدیرکل ورزش و‌جوانان استان تهران انجام شد، فرماندار شهرستان دماوند در این بازدید با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزشی از اولویت دولت مردمی سیزدهم است، اذعان کرد: با توجه به مطالبات مردم و به خصوص جوانان این منطقه با پیگیری‌های انجام شده به زودی زمین چمن فوتسال این شهر با مشارکت شهرداری آبعلی و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران احداث و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول در تکمیل صحبت هایش تصریح کرد: در بازسازی و راه اندازی مجدد سالن ورزشی امام علی (ع) شهر آبعلی نیز یک میلیارد تومان از اعتبارات نماینده مردم شریف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی و الباقی آن از اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان استان تهران جهت تعویض کفپوش، راه‌اندازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی استفاده خواهد شد.

در پایان فرماندار شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: امید است در این دولت که مردمی کردن ورزش در دستور کار است ما نیز در این مسیر قرار بگیریم و با تدابیر لازم توسط مسئولان استانی بتوانیم در تهران به صورت پایلوت وضعیت ورزش به ویژه در شهرستان دماوند را از این وضعیت ناگوار خارج کنیم. باید جوانان را به سمت سالن‌های ورزشی و زمین‌های ورزشی فوتبال و دیگر ورزش‌ها کشاند، امیدواریم در استان تهران با کمک وزارت ورزش وضعیت سالن‌ها و اماکن ورزشی بهبود یابد و این روند را در کشور نیز شاهد باشیم تا هیات‌های ورزشی در سطح شهرستان‌ها نفس راحتی بکشند و خدمات ورزشی به جوانان و نوجوانان میسر شود.

دانش‌آموز خبرنگار: نازنین زهرا افراه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار